Seriály a filmy

6. dubna 2016 11:40

filip.budak

Seznamte se s Dívkou ve žlutém

Tato netradiční forma product placementu (PP) byla letos oceněna v soutěži Prima Zlatá pecka cenou Product Placement Award.

Tento kreativní projekt vznikl díky společnému nápadu mediálního zastupitelství Media Club, klienta Tchibo a agentury TRIAD Advertising. Klientský produkt – káva Jihlavanka – byl reprezentován nezaměnitelnou postavou Dívka ve žlutém v populárním seriálu TV Prima Přístav.

Jitka, dívka ve žlutém (Dominika Býmová) se vyvinula jako tvář značky Jihlavanka na základě předešlé kampaně. Její postava se v seriálu začala přirozeně objevovat, až se postupně nenásilně prolnula do vedlejší postavy, která má svůj příběh a objevuje se jednou týdně.

Tento PP využívá crossmediální komunikaci – propojuje offline s online prostředím pomocí blogu www.divkavezlutem.cz a facebookového profilu. Jeho cílem bylo čtenáře bavit a přinést dodatečné příběhy a zajímavosti z Přístavu, DIY návody, chutné recepty na dezerty ke kávě či jen úsměvné příběhy všedního dne. Blog a další sociální sítě mají divákovi vyplňovat mezičas, kdy pořad není v televizi. Blog je též přístupný z webu televize Prima www.iprima.cz/divkavezlutem.

Dle slov marketingového ředitele společnosti Tchibo Praha, Steffena R. Saemanna, je plně v souladu s positioningem Jihlavanky: Poctivá káva pro skutečné lidi. V segmentu pražené kávy se v roce 2015 Jihlavanka stala jedinou kávou na trhu, které vzrostly prodeje, a to i navzdory klesajícímu trendu segmentu pražené kávy.

Blog se stal velice úspěšným. K datu 22. 3. 2016 měl celkem 60 000 čtenářů, denně se na něj podívá kolem 1 000 lidí. Celkem si články přečetlo na 115 000 čtenářů. Stejnojmenná stránka na Facebooku má 4 450 fanoušků. Pořad Přístav průměrně v roce 2015 sledovalo 743 000 diváků (share 19,12 %) v cílové skupině 15+.

Tento netradiční product placement, který vznikl ve spolupráci společnosti Tchibo Praha, Media Club a agentury TRIAD, byl oceněn při letošním vyhlášení Prima Zlaté pecky. Úspěch je zřetelný i na prodeji kávy – novinka Jihlavanka Espresso se v roce 2015 stala nejkonzumovanější kávou na trhu.

Sdílejte článek

Přečtěte si také

Horoskopy dle zvěrokruhu

Beran 2. 7. 2025

Někteří lidé mají tendenci být plaší. Téměř se omlouvají za to, že žijí. Pro ně je důležité držet se při zemi. Pravděpodobně si myslíte, že jste takoví, ale jste na omylu, Berani. Potřebujete se trochu ujistit. Uvnitř vás se skrývá spousta zajímavých věcí, které potřebují vyjít na povrch. Věřte si.

Celý horoskop pro dnešní den

Ministerstvo financí varuje: Účastí na hazardní hře může vzniknout závislost ⑱

Partnerský horoskop
Partnerský horoskop

Partnerský horoskop

Jste si souzení? Zvolte znamení a zjistěte, jestli vám hvězdy přejí.