19. listopadu 2014 14:50
Gabriela GabrielováMiroslav Zikmund na Prima ZOOM zabodoval, vidělo ho bezmála 800 tisíc diváků
První výhradně vlastní tvorba na Prima ZOOM, dokumentární seriál Miroslav Zikmund: Cesta stoletím, se stala nejúspěšnějším pořadem za posledních 18 měsíců. Souhrnně vidělo všechny premiéry a reprízy tří dílů na Prima ZOOM 793 000 diváků a celkový zásah seriálu dosáhl dokonce 1 043 000 diváků.
Rekordního měsíčního podílu na sledovanosti 2,20 % dosáhlo v říjnu také nové premiérové nedělní pásmo „Život naostro“, které odstartovala právě minisérie Miroslav Zikmund: Cesta stoletím. Premiéru třetího dílu seriálu (19. října) sledovalo 169 000 diváků a ta se stala nejsledovanějším pořadem od 1. dubna 2013.
Miroslav Zikmund láká diváky i ve filmu. První koprodukční počin stanice Prima ZOOM, snímek Století Miroslava Zikmunda, se stal nejúspěšnějším letošním dokumentem v kinech. Za první dva měsíce ho vidělo v kinech přes 30 000 diváků a získal také vysoké ohodnocení na ČSFD – 88 %.
O oblibě stanice Prima ZOOM svědčí také vynikající výsledky na on-line. Webový portál www.prima-zoom.cz dosáhl v září 2014 rekordní návštěvnosti s 236 601 reálnými uživateli. A facebookový profil Prima ZOOM má v současnosti více než 167 tisíc fanoušků.
Zdroj: ATO-Mediaresearch, Netmonitor a UFD
*všechna TV data se vztahují k CS 15+