TV Prima získala cenu Zlatá pecka za nejlepší product placement!
TV Prima získala cenu Zlatá pecka za nejlepší product placement!
Ve čtvrtek 27. února byly vyhlášeny vítězné práce devatenáctého ročníku reklamní soutěže Metro Zlatá pecka 2013, které pořádá Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace (AČRA MK). Vybíralo se celkem ze 113 příhlášek ze 41 společností, ve finále bylo hodnoceno 35 prací.
Za product placement byly letos předány tři zlaté pecky. V této kategorii byla oceněna televize Prima za zapojení nápoje Tiger Power do televizní show Česko Slovensko má talent, za což zároveň dostala i cenu odborné poroty.
Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace (AČRA MK) předala v klubu Lávka ve čtvrtek večer ocenění těm nejlepším v 19. ročníku mezinárodní soutěže kreativity v reklamě METRO Zlatá pecka 2013.
Děkujeme!
Prohlédněte si fotky ze slavnostního předávání:
Ceny se předávali v pražském klubu Lávka
Zdroj: FTV Prima
Cenu za nejlepší product placement převzal generální ředitel FTV Prima Martin Konrád
Zdroj: FTV Prima
Generální ředitel FTV Prima Martin Konrád se Zlatou peckou
Zdroj: FTV Prima
Generální ředitel FTV Prima Martin Konrád s cenou za nejlepší produkt placement
Zdroj: FTV Prima
Generální ředitel FTV Prima Martin Konrád a marketingový ředitel FTV Prima Aleš Pýcha
Zdroj: FTV Prima
Všichni ocenění s moderátorem večera Jakubem Kohákem
Zdroj: FTV Prima