Webové stránky skupiny Prima používají cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu souhlasíte s užitím cookies v rámci webů skupiny Prima. Více informací
Souhlasím
návrat zpět

Vyhledávání

Co hledáte?
Smazat
zpět

Partnerský horoskop

Jste si souzení? Zvolte znamení a zjistěte, jestli vám hvězdy přejí.
zpět

Výpočet ascendentu

Pro výpočet svého ascendentu zadejte datum a čas narození.
Reklama

Rýsujte svaly na čerstvém vzduchu!

Neobejdete se bez pohybu, ale nechce se vám být v tomto báječném počasí zavřený v posilovně? To se rozhodně není čemu divit
Vydáno: 21.06.2019
Rýsujte svaly na čerstvém vzduchu! primary
Autor: Michal Maxa - osobní fitness trenér Rýsujte svaly na čerstvém vzduchu! primary
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

V létě je přirozené trávit čas venku a čerpat energii ze slunečních paprsků. Napadlo vás někdy, že vašim fitkem může být i město samo? Nabízí spoustu možností, čerstvý vzduch a vstup zdarma. Tak vyrazte do ulic a zacvičte si s vlastní váhou!

Nezáleží na tom, jestli je posilování váš denní chléb, nebo se jen tak někdy vyhecujete s kamarádem. Jedno platí pro nás pro všechny: sportovat se dá všude. A cvičení pod širým nebem se těší stále větší oblibě. Svědčí o tom rostoucí počet venkovních hřišť, kde najdete například odlehčené verze ergometrů nebo hrazdy. Víte jak na správný shyb, abyste posílili kompletní zádové svalstvo i bicepsy? „Úchop by měl být lehce širší, než je šíře ramen. Pohyb vychází z ramen, aktivací mezilopatkových svalů. Při přitahování směřujeme hrudníkem k hrazdě,“ radí fitness trenér Rexona Michal Mucha.

Shyby na hrazdě
Autor: Michal Maxa - osobní fitness trenér Shyby na hrazdě

Pokud v okolí nemáte workoutové hřiště, nezoufejte! Existují cviky, které se dají provozovat opravdu všude, třeba oblíbený klik, kterým posílíte jak prsní svalstvo, tak přední ramenní svaly a tricepsy. „U něj máme ruce od sebe o něco více, než je šíře ramen. Je důležité držet tělo rovně a neprohýbat se. Při pohybu dolů směřují lokty šikmo do strany-vzad. Ve výchozí poloze nepropínáme lokty do maxima,“ doporučuje Michal Mucha.   

Cvik, který lez provozovat všude - klik
Autor: Michal Maxa - osobní fitness trenér Cvik, který lez provozovat všude - klik

Před i po tréninku se osvěžte antiperspirantem Rexona compressed Cobalt Dry. Ideální parťák pro každého chlapa si hravě poradí se zápachem a potem a nezabere moc místa. Rexona compressed MEN má 75ml, ale obsahuje stejné množství antiperspirantu, jako standartní balení. Tak si dejte pořádně do těla!

Rexona compressed Cobalt Dry ideální proti pocení
Autor: archiv Rexona Rexona compressed Cobalt Dry ideální proti pocení
Článek je zařazen v: rexona, cvičení, kliky, Shyby, workout
Reklama