Webové stránky skupiny Prima používají cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu souhlasíte s užitím cookies v rámci webů skupiny Prima. Více informací
Souhlasím
návrat zpět

Vyhledávání

Co hledáte?
Smazat
zpět

Partnerský horoskop

Jste si souzení? Zvolte znamení a zjistěte, jestli vám hvězdy přejí.
zpět

Výpočet ascendentu

Pro výpočet svého ascendentu zadejte datum a čas narození.

Kegelovy cviky, díky nimž se budete cítit jako sexuální bohyně

Nejspíše jste už o nich slyšela. Co přesně si ale pod nimi představit? Díky těmto cvikům dochází k posílení svalů pánevního dna, zvýšení jejich citlivosti, proto tedy i ke snadněji dosažitelnému a intenzivnějšímu orgasmu. A nezanedbatelným benefitem je i prevence inkontinence.
Vydáno: 15.08.2018, Anna Kopečková
Kegelovy cviky, díky nimž se budete cítit jako sexuální bohyně
Kegelovy cviky, díky nimž se budete cítit jako sexuální bohyně Autor: Thinkstock
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Vyzkoušejte některé z nich. Dělejte je alespoň 3x týdně a váš milostný život nabere zcela jiný směr. Od této chvíle budete k milování přemlouvat vy partnera. A jaká je další výhoda tohoto cvičení? Můžete ho provádět kdekoliv a nikdo o tom nemusí vůbec vědět.

Nejprve si řekněme, jak poznat svaly pánevního dna. Leckdy totiž místo nich zatínáme třeba hýždě. Určitě je ucítíte, když se budete snažit přerušit močení. To ale nedělejte. Raději se položte na záda, pokrčte si kolena a opřete si je o sebe. Snažte se, abyste měla uvolněné hýždě. Dejte si ruce na podbřišek a začněte prohlubovat dech až do třísel. Můžete pod dlaněmi cítit, jak se po výdechu stáhne svalstvo mezi konečníkem a druhým otvorem směrem dovnitř, k hrudníku. Ano, jedná se o práci svalů pánevního dna, které fungují v součinnosti s největším dýchacím orgánem – bránicí. Proto je během cvičení velmi důležitý hluboký dech.

Jak tedy svaly pánevního dna procvičovat? Zkuste následující cviky:

1. Rychlý zásah

Dělá se to víceméně hodně podobně, jak to zní. Tento pohyb vyžaduje určité návaly až výbuchy svalových kontrakcí. Snažte se tedy s nádechem co nejvíce stahovat svaly pánevního dna, a to v takovém tempu, abyste to stíhala udýchat. S výdechem je zase uvolněte. Snažte se dech prohloubit, vést ho až do břicha či třísel. Určitě ho v průběhu nezadržujte. Pozor na přehnanou urputnost, aby nešly stahy ani dech do křečí.

2. Odpočívač

Dalším možným cvičením svalů pánevního dna je jejich svírání do maxima, co můžete. Zároveň to nedělejte v tempu jako předchozí cvik, ale sevření držte tak dlouho, jak je vám to příjemné. Myslete však na to, že i svaly pánevního dna musí odpočívat, proto držte aktivitu svalů maximálně 30 vteřin a pak svaly úplně uvolněte. Nechcete přece, aby byly silné a tvrdé, ale pěkně zpevněné a zároveň flexibilní.

kegelovy cviky - můstek Foto:

 

3. Můstek

Jestliže vás čeká velmi intenzivní noc, můžete se na ni připravit zvedáním pánve. Nejprve si lehněte na záda, přitáhněte chodidla k hýždím a vytáhněte pánev nahoru. Držte ji nahoře na několik nádechů a výdechů. Krásně tím trénujete vytrvalost a aktivitu svalů pánevního dna. Případně můžete zvedat pánev nahoru a dolů v rytmu dechu (s nádechem nahoru). Podporujete tím i zpevnění a protažení spodního bříška a přední části těla.

4. Véčko

Jiným komplexnějším cvikem je pozice „véčka“. Ležíte na boku, lehce přitáhnete kolena k sobě, nohy jsou mírně skrčené. Pak je na vás, zda zvolíte dynamickou verzi a budete zvedat horní nohu spolu s nádechem a s výdechem ji položíte na tu spodní, nebo necháte horní nohu na pár dechů nahoře a pak ji vrátíte zpátky. Opět neaktivujete nejen svaly pánevního dna, ale také bedra, centrum („core“) a všechny další svaly, které hrají svou roli i během sexu.

5. Zpátečka

Jiným cvičením jsou klasické Kegelovy variace, ovšem je u toho trošku jiný dech. Výdech totiž není plynulý a ani povolení svalů není pomalé. Snažíme se prudce vydechnout a současně i co nejvíce energicky povolit svaly pánevního dna. Představte si, že chcete z úst i z pochvy vyhnat co největší množství vzduchu.

Zapojte i sexuální pomůcky

Pokud chcete praktikovat nějaké cvičení, abyste měla intenzivnější orgasmus, zkoušejte to i s vibrátorem. Pohrajte si s ním a snažte se zapojovat různé skupiny svalů. Jen si dejte pozor, aby to nebylo moc urputné a svaly pak nebyly příliš pevné až necitlivé. To přece vaším cílem není. Nechcete přece dopadnout jako jedna žena, která šla ke gynekologovi, ten ji začal prohlížet zrcátkem a jaké bylo jeho překvapení, když ho měl najednou zlomené...

Vyzkoušet můžete třeba i „hračky“ z měkkého silikonu – vaginální kuličky. Začněte s tou největší a postupně se propracovávejte k těm menším, ale o vyšší gramáži. Zajímavé jsou i menší vaginální kuličky na řetízku. Opatrně je začněte vytahovat a zároveň je zkoušejte udržet pomocí svalů v sobě, jako byste dělala Kegelovy cviky. V tomto případě raději použijte i lubrikant na vodní bázi (ne na silikonové – narušil by totiž povrch silikonových pomůcek).

Hlavně pravidelně

Jestliže chcete při milování opravdu cítit rozdíl, musíte provádět Kegelovy cviky s pravidelností, maximálně obden, ideálně každý den. Stačí jen pár minut – třeba při cestě tramvají z práce, na židli v kanceláři (to si ovšem raději nevolte variantu se sexuálními pomůckami) nebo klidně večer u televize. Nikdo nic nemusí vědět, ale váš sexuální život jenom pokvete a vaše snaha bude brzy odměněna.

-šp-

Pro ženy s povoleným pánevním dnem může být problémem třeba skákání

Cvičte pánevní dno. Zlepší vám to náladu i sexuální život

 

Článek je zařazen v: orgasmus, kegelovy cviky, pánevní dno, cviky na pánevní dno, posilování pánevního dna
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama