Nominujte seriál Slunečná na Křišťálovou Lupu 2020
Původní seriál televize Prima Slunečná je vysílán od jara letošního roku a patří mezi vlajkové lodi skupiny Prima. Pořad popisuje příběhy ze statku Slunečná, kde Popelkovi provozují rodinný penzion. Tyto příhody si rychle dobyly srdce velkého množství diváků a dokázaly je přilákat jak k televizím, tak do on-line. Seriál se také za krátkou dobu stal nejnavštěvovanějším pořadem ve videoarchivu iPrima a Videopůjčovny. Rozhodli jsme se tak poprvé v historii televize Pr
Motiv populárního seriálu jsme naplánovali i v rámci letní kampaně Slunečné léto, se kterou se můžete setkávat jak na televizních obrazovkách, tak i mimo ně. Děti v kempech po celé České republice se mohou potkat s naším Slunečným busem, ve vybraných obchodech můžete narazit na naše Slunečné hry a Slunečné křížovky.
Rekordní Slunečná
A jak vypadají úspěchy seriálu v číslech? Oblíbený seriál v jarní sezoně průměrně sledovalo 1 375 000 diváků (share 32,26 %) v CS 15+, přičemž každá epizoda zvítězila nad nezpravodajskými pořady konkurenčních televizí po 20. hodině. Díky těmto hodnotám se stal letošním nejsledovanějším seriálem na trhu. Poslední předprázdninovou epizodu (23. června) si nenechalo ujít 1 485 000 diváků s rekordním share 38,26 % v CS 15+.
Webové stránky seriálu Slunečná měsíčně navštíví 863 183 uživatelů (červen 2020). Každá epizoda má průměrně 449 443 přehrání. Předpremiéru každého dílu v iPrima Videopůjčovně si průměrně zakoupí 50 499 uživatelů. Celkem jsme již prodali přes 1 milion předpremiér, jedná se o nejúspěšnější pořad českých televizí všech dob. Instagram má přes 100 000 sledujících, což nás řadí mezi nejúspěšnější seriály na českém trhu.
V návaznosti na velký úspěch seriálu jsme natočili televizní spoty a letní identy (IDs) s tvářemi seriálu. Ústředním motivem je užívání si příjemného slunečného léta s rodinou i přáteli, doma i na chatě, u vody i na výletech. Je to vůbec poprvé, co spoty vznikaly v režii hlavních tváří mimo televizní studia. Můžete se tak autenticky podívat s Evou Burešovou k rybníku, s Pavlou Tomicovou na zahrádku či s Bárou Jánovou zavítat s přáteli k táboráku.
Herci Slunečné se také během prázdnin vydávají ve speciálním Slunečném busu na roadshow po dětských táborech a kempech. Kromě samotných herců s sebou žlutý autobus veze i nabitý program – zahrnující tematické hry, soutěže o hodnotné ceny, občerstvení a řadu vystoupení. Účastníci mohou zároveň na sociálních sítích sdílet své fotografie se Slunečným busem pod #Slunecneleto. Letní atmosféru podtrhuje také speciální letní slunečný hit od Romana Tomeše a Jiřího Vidasova. Po čtyřech týdnech od spuštění dosáhl přes 1 milion zhlédnutí na YouTube a patří mezi TOP trendy písně tohoto léta. Volné chvíle u vody či na prázdninách vám pak zpestří Slunečné hry či Slunečné křížovky.
Rádi bychom se se seriálem Slunečná probojovali do Křišťálové Lupy v kategorii on-line pořady a chceme se ucházet i o cenu popularity. Budeme moc rádi, když nás podpoříte a dáte nám svůj hlas.
Mnohokrát děkujeme!
Jak můžete nominovat Slunečnou?
- Jděte na https://kristalova.lupa.cz/nominace/
- Nominujte seriál Slunečná v kategoriích Cena popularity a On-line video
- Do kolonek vyplňte www.primaslunecna.cz
- Následně zadejte jen svou osobní e-mailovou adresu a nominace je hotová.