Webové stránky skupiny Prima používají cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu souhlasíte s užitím cookies v rámci webů skupiny Prima. Více informací
Souhlasím
návrat zpět

Vyhledávání

Co hledáte?
Smazat
zpět

Partnerský horoskop

Jste si souzení? Zvolte znamení a zjistěte, jestli vám hvězdy přejí.
zpět

Výpočet ascendentu

Pro výpočet svého ascendentu zadejte datum a čas narození.

Správná výživa podle vašeho data narození

Metabolismus je spojen s datem narození. Budete-li si vybírat potraviny s pomocí numerologie, budete mít pevné zdraví. Protože správná a zdravá výživa je základ!
Vydáno: 13.08.2017, Martina Hrušková
Správná výživa podle data narození
Správná výživa podle data narození Autor: istock.com
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Díky správnému výběru jídla se můžeme cítit dobře, zvýšit svůj energetický potenciál a normalizovat svůj psychický a emoční stav. Držet se výhradně seznamu doporučovaných potravin přitom není potřeba – stačí se podle něj stravovat dva nebo tři dny v týdnu.

Jak vypočítat číslo potravin

Dejme tomu, že jste se narodili 10. února 1975: 10.02. 1975. Sečtěte postupně všechny cifry tvořící datum vašeho narození: 1 + 0 + 0 + 2+1 + 9 + 7 + 2 = 22. Získané číslo znovu sečtěte podle numerologických pravidel, až získáte jednu cifru: 2 + 2 = 4.

Zbývá prostudovat seznam nejprospěšnějších potravin pro toto číslo a upravit jídelníček.

Menu podle data narození

Menu pro jedničku

Med každý den, pomeranče, mandarinky, citrony, mrkev, žlutá jablka a hrušky, tykev, dýně, kukuřice, slunečnicová semínka, mandle, kukuřičné kroupy, zázvor, muškátový oříšek, bobkový list, hřebíček. Často si připravujte energetický salát ze syrové třené tykve a mrkve, do kterého přidáte za studena lisovaný kukuřičný olej.

Menu pro dvojku

Zelí všeho druhu, okurky, řepa, brambory, černá ředkev, ředkvičky, dýně, ananas, letní jablka, bílé hrozny, zakysané mléčné výrobky, lněné semínko. Nejdůležitější zeleninou dvojek je zelí. Mohou ho jíst v jakékoli úpravě.

Menu pro trojku

řepa, rajčata, papriky „beraní rohy“, cibule, česnek, křen, granátová jablka, červené hrozny, červená jablka, čerstvé fíky, jahody, řepkový olej, panenský olivový olej, všechny druhy pepře a mleté papriky, zázvor, hořčice. Jako energetickou podporu doporučujeme ředěnou šťávu z červené řepy nebo granátových jablek.

Menu pro čtyřky

Jemně sušená semínka a ořechy, mořské zelí, olivy, petržel, kopr, koriandr, estragon, kroupy, celozrnný chléb, ovesné lívanečky, houby v jakékoli úpravě. Chléb a pečivo z bílé mouky raději úplně vyřaďte, protože jsou pro zdraví čtyřek zvláště škodlivé. Před spaním pijte mátový čaj.

PŘEČTĚTE SI: BÍLÁ, HOŘKÁ NEBO OŘÍŠKOVÁ - KTERÁ ČOKOLÁA JE VAŠE KREVNÍ SKUPINA?

Menu pro pětky

Lilek, řepa, černé olivy, ostružiny, černý rybíz, borůvky, maliny, višně, tmavé hrozny, čerstvé fíky, švestky i sušené, fazole tmavých barev, šafrán, muškátový oříšek, hřebíček a bazalka. Lilky jsou vám prospěšné v jakékoli úpravě. Můžete je třeba i usušit, semlít a používat jako vložku do polévky a některých jídel.

Menu pro šestky

Pohanka, hnědá rýže, čerstvé fíky, cukíny, dýně, rajčata, okurky, hlávkový salát, celer, luštěniny datle, zelená jablka, hrušky, melouny, meruňky, kdoule, olivový olej, kardamom, skořice, hřebíček, vanilka, směsi pepřů. Pohanka a hnědá rýže by měly tvořit polovinu denního příjmu. Při únavě vás povzbudí kakao v podobě nápoje. Pijte ho však bez cukru i mléka, ochucené vanilkou.

Menu pro sedmičky

Houby v jakékoli úpravě, avokádo, špenát, řapíkatý celer, ananas, grapefruit, jablka, hrušky, granátová jablka, zelený angrešt. Po jídle je pro sedmičky velmi užitečné vypít sklenici čerstvé kyselé šťávy (například jablečné s přidáním citronu, klikvové nebo šťávy z granátového jablka).

Menu pro osmičky

Zakysané mléčné výrobky, tvaroh, měkké sýry, brynza, jahody, zelená jablka, banány, třešně, višně, černý rybíz, mořské zelí, žitný kváskový chléb. Nezapomínejte na ryby – alespoň dvakrát týdně.

Menu pro devítky

Ryby, produkty moře (ne však pečené), kaviár, mořské zelí, okurky, květák, brokolice, hlávkový salát, olivy, čerstvá šťáva z kyselých jablek a citrusů, olivový olej, cikorka bez cukru. Když přichází jaro, bývá devítkám doporučován šťovík.

Přečtěte si také:

7 potravin, jimž je v supermarketu lepší se velkým obloukem vyhnout

7 potravin, jimž je v supermarketu lepší se velkým obloukem vyhnout

Přílohy zdravěji a chutněji

Přílohy k jídlu: Po kterých se netloustne?

Snídaně se semínky - ideální způsob, jak začít den

7 nejzdravějších a nejvýživnějších semínek na světě

zdroj: prokondici.cz

Uložit

Článek je zařazen v: zdravá strava, strava, výživa, datum narození
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama