zpět

Partnerský horoskop

Jste si souzení? Zvolte znamení a zjistěte, jestli vám hvězdy přejí.
zpět

Výpočet ascendentu

Pro výpočet svého ascendentu zadejte datum a čas narození.
zpět

Horoskop pro Vás každý týden

Stačí vybrat znamení a zadat Váš email. Jednou týdně vám zašleme horoskop pro vaše znamení.
návrat zpět

Vyhledávání

Co hledáte?
Smazat

Jak na zdravý oběd

Byl dosažen limit pro přehrávání

Litujeme, ale na vašem účtu je přehráváno příliš mnoho videí zároveň. Pokud chcete pokračovat v přehrávání na tomto zařízení, prosím, ukončete přehrávání na jiných zařízeních. Více o limitech přehrávání videí na účtech s předplatným najdete na adrese https://ipri.ma/faqbr

PhDr. Karolina Hlavatá, PhD. , Vydáno: 25.10.2021
Oběd se nevyplatí šidit. Co za pokrmy si ale představit pod označením zdravý oběd?

reklama

Podobně jako snídaně by měl obsahovat sacharidy (rýže, brambory, těstoviny…, PŘEDNOST MAJÍ CELOZRNNÉ OBILOVINY A VÝROBKY Z NICH), bílkoviny (luštěniny, náhrady masa, maso, ryby, vejce), tuk (přednostně rostlinný) a zeleninu. Není vhodné se vzdávat příloh, a to ani při hubnutí. Obiloviny jsou zdrojem vlákniny, která sytí a napomáhá hubnutí a také vitaminů B skupiny, které jsou důležité pro metabolismus živin. Pokud býváte na oběd hladoví a doporučená porce vás nezasytí, snězte před hlavním jídlem zeleninový salát. Jezte vždy v klidu, nespěchejte, jídlo si vychutnávejte a nevěnujte se jiným činnostem – mobil, časopis…

Rozepsané recepty pro více inspirace najdete pohromadě v magazínu Prima FRESH

Pomazánka z avokáda

Jak na zdravou snídani

reklama

Související témata: Tlouštíci , zdravá strava , dietní jídelníček , nezdravý životní styl , hubnutí , zdravý oběd , pravidelná strava

reklama

Přečtěte si také

reklama