zpět

Partnerský horoskop

Jste si souzení? Zvolte znamení a zjistěte, jestli vám hvězdy přejí.
zpět

Výpočet ascendentu

Pro výpočet svého ascendentu zadejte datum a čas narození.
zpět

Horoskop pro Vás každý týden

Stačí vybrat znamení a zadat Váš email. Jednou týdně vám zašleme horoskop pro vaše znamení.
návrat zpět

Vyhledávání

Co hledáte?
Smazat

Jak na zdravou snídani

Byl dosažen limit pro přehrávání

Litujeme, ale na vašem účtu je přehráváno příliš mnoho videí zároveň. Pokud chcete pokračovat v přehrávání na tomto zařízení, prosím, ukončete přehrávání na jiných zařízeních. Více o limitech přehrávání videí na účtech s předplatným najdete na adrese https://ipri.ma/faqbr

PhDr. Karolina Hlavatá, PhD. , Vydáno: 25.10.2021
Co by měla obsahovat zdravá snídaně?

reklama

Snídat bychom měli do 2 hodin po probuzení. A co přesně by taková zdravá snídaně měla obsahovat? Sacharidy, bílkoviny, tuky, ovoce a zeleninu, podstatný je i dostatečný přísun nealko tekutin. 

Sacharidy najdeme v pečivu, chlebu, vločkách, snídaňových cereáliích atp.

Sacharidy: Opravdu je musíte večer vynechat, když chcete hubnout?

Sacharidy: Opravdu je musíte večer vynechat, když chcete hubnout?

Bílkoviny najdeme především v mléčných výrobcích, sýrech, šunce, vejcích, luštěninách.

Vyvážený příjem bílkovin je při dietách nezbytný.

Bílkoviny v jídelníčku jsou pro hubnutí nezbytné. Proč, vysvětlují odborníci z pořadu Tlouštíci extra

Tuky najdeme buď ve zjevné podobě – olej, máslo, margarín nebo jako tuk skrytý v potravinách – sýry, tučnější mléčné výrobky, uzeniny. Ideálním zdrojem tuků jsou ořechy, semena.

Jezte ořechy!

Chcete být zdraví? Zařaďte do svého jídelníčku ořechy!

Důležitou součástí snídaně je ovoce a zelenina. Čím pestřejší bude váš výběr, tím lépe.

K pití je dobrý čaj dle osobních preferencí, vlažná voda s citrónem, káva nebo náhražky kávy. Po noci je třeba doplnit tekutiny, jejich příjem by měl být alespoň 400 ml.

Více inspirace k přípravě zdravých pokrmů najdete pohramadě na webu Prima FRESH. 

Ideální svačina na zimní období...

Podrobná analýza jídelníčku Míši s Terezou: Redukční jídelníček na 5400 kJ

reklama

Související témata: Tlouštíci , zdravá snídaně , živtní styl , jídelníček , dietní strava , sacharidy , bílkoviny v jídle , tuky v jídle , FTV Prima

reklama

Přečtěte si také

reklama