Celebrity

19. listopadu 2021 05:50

redakce Prima Ženy

Zpěváka kapely Mirai trápí tatínek dopisy: Jeho kritika řeže do živého

Leader skupiny Mirai má česko-japonské kořeny. Maminka je Japonka a tatínek Čech. Mirai Navrátil přiznal, že zatímco matka je fanynka, tatínek píše celý život zpěvákovi kritické e-maily.

Devětadvacetiletý muzikant Mirai Navrátil je se svou stejnojmennou kapelou Mirai na vrcholu českého hudebního žebříčku. Japonské kořeny leader skupiny využívá hlavně v názvu alb. Jinak se prý do něj Japonsko zase tolik neotisklo, ačkoliv jako dítě pravidelně do země jezdil na prázdniny. „Většinou o mně lidé říkají, že vypadám jako Ital nebo jako Mexičan,“ vypráví Mirai Navrátil. Pohlednému hudebníkovi hlavně nevyhovuje život sešněrovaný pravidly, které jsou v zemi vycházejícího slunce všudypřítomné.

Matka Miraie, Japonka pocházející z ostrova Hokkaido, se potkala s tatínkem v Londýně během studia angličtiny. Z mladého zamilovaného páru se stali brzy rodiče. Mirai se narodil a vyrůstal tři roky v Japonsku, kde se jeho český tatínek snažil v naprosto neznámém prostředí uživit manželku se synem. Po několika letech se rodina rozhodla přestěhovat do Frýdku-Místku.

Konstruktivní kritika od tatínka

Oba rodiče talentovaného muzikanta podporují, maminka dokonce vymyslela název nejnovějšího alba Maneki Neko. Tatínek pubertálního Miraie vozil na všechny jejich koncerty. „Maminka je nositelka pozitivní energie, na rozdíl od tatínka. Tatínek naopak přichází s konstruktivní kritikou,“ vysvětluje Mirai v pořadu 7 pádů Honzy Dědka. Kritika se však zpěvákovi nečte nejlépe, hlavně proto, že jeho otec je slovo od slova schopný vystihnout každý nepovedený detail jeho vystoupení. Samozřejmě za účelem syna podpořit a posunout.

„Ta kritika je na místě a je správná, v životě mě posouvá. Ale bolí. Jednou bych ty dopisy chtěl vydat, až budu na smrtelné posteli, protože on má básnické střevo. Vždy se trefí do živého. Pár let zpátky, ještě před covidem, jsme žili s kapelou zhýralejším životem. Táta mě viděl na pódiu, kde jsem se objevil oteklejší, po kalbě. Ráno jsem se po festivalu probudil a otevřel jsem si ten e-mail. Bodal, řezal, střílel a trefoval se. V každém slově měl pravdu,“ říká Mirai s pobaveným úsměvem. Po velkých úspěších však mladík dostává takových dopisů čím dál tím méně. Jeho otec ho podporuje i v taneční soutěži, kde zpěvák exceluje.

Horoskopy dle zvěrokruhu

Beran 19. 4. 2024

Berani, dnes bude ve vzduchu vládnout lehkovážná, téměř bláznivá energie. Vesmír vás vybízí, abyste se vzdali železného sevření seznamu povinností a trochu se pobavili. Představte si všechen tlak, který na sebe vyvíjíte, jako kouli na noze, kterou je třeba uvolnit. Není důvod brát se neustále tak vážně.

Celý horoskop pro dnešní den

Ministerstvo financí varuje: Účastí na hazardní hře může vzniknout závislost ⑱

Partnerský horoskop