Webové stránky skupiny Prima používají cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu souhlasíte s užitím cookies v rámci webů skupiny Prima. Více informací
Souhlasím
návrat zpět

Vyhledávání

Co hledáte?
Smazat
zpět

Partnerský horoskop

Jste si souzení? Zvolte znamení a zjistěte, jestli vám hvězdy přejí.
zpět

Výpočet ascendentu

Pro výpočet svého ascendentu zadejte datum a čas narození.

7 problémů, které vás mohou potkat při hubnutí

1/7: Bolest hlavy
Bolest hlavy

Při hubnutí se soustředíte na příjem kvalitního a dietního jídla, ale pitnému režimu možná nevěnujete takovou pozornost. Právě nedostatek tekutin má na svědomí palčivé bolesti hlavy i poruchy soustředění.

Pijte čistou stolní vodu, minerálky, ale také slabé bylinkové a ovocné čaje. Na sycené limonády, byť bez cukru, alkohol a kávu úplně zapomeňte.

2/7: Zácpa
Zácpa

Než se organismus popasuje s novým jídelníčkem, chvilku to trvá. Jídla je méně a střeva potřebují trošku popohnat. Abyste předešli zácpě, jezte potraviny s vlákninou (ovoce, zeleninu, otruby), hodně pijte a nezapomeňte se hýbat. Projímadly si rozhodně nepomáhejte – střeva by akorát zlenivěla a zácpa by se v konečném důsledku zhoršila.

3/7: Průjem
Průjem

Opačný problém, než je zácpa, nastává v případě, kdy do diety zařadíte větší množství zdravých tuků, na které není tělo zvyklé. Ořechy, semínka, avokádo i ořechová másla jsou sice zdravá, ale při nadměrné konzumaci vám dokážou zrychlit krok.

4/7: Nadýmání
Nadýmání

Za nafouklé břicho může vláknina, žvýkání žvýkaček, perlivé sodovky, ale také některé zdravé a dietní potraviny, jako je celozrnné pečivo, luštěniny, kapusta či cibule.

Zjistěte, jaké potraviny vám nadýmání způsobují a zkrátka je omezte.

5/7: Únava
Únava

Únava při hubnutí není vůbec řídký jev. Bříško bylo zvyklé na příjem spousty kalorií a v okamžiku, kdy o ně přijde, se právě únavou hlásí o slovo. Nedohánějte ztracenou energii rychlými cukry, ale zaměřte se na komplexní sacharidy a pohyb na čerstvém vzduchu. Kofeinové nápoje ani kávu na překonání únavy nepoužívejte – spíš se jděte na chvilku natáhnout.

6/7: Padání vlasů
Padání vlasů

Řídnutí kštice, ale i lámání nehtů a suchá pokožka jsou při hubnutí zapříčiněny nedostatkem důležitých vitamínů a minerálů. Je tedy nezbytně nutné doplnit přísun těchto živin z přirozených potravin nebo zobat multivitamínové a multiminerální přípravky. Při zdravém hubnutí by k těmto nepříjemným jevům docházet rozhodně nemělo. Suchá pokožka potřebuje vyživovat pleťovými krémy zvenčí, ale také zdravými tuky zevnitř. Určitě proto z jídelníčku tuky nevypouštějte.

7/7: Chutě na sladké
Chutě na sladké

Když vás honí mlsná, málokdy je to skutečně signál nedostatku živin. Spíš vaše psychika potřebuje pohladit a podpořit. Klidně si dopřejte něco sladkého, co ale neohrozí vaše snažení – zralou hrušku, hrst sušených brusinek nebo proužek hořké čokolády.

 

 

 

 

 

Zdroj: Fithall.cz

Fithall banner 3 Foto:

 

 

 

Reklama