Webové stránky skupiny Prima používají cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu souhlasíte s užitím cookies v rámci webů skupiny Prima. Více informací
Souhlasím
návrat zpět

Vyhledávání

Co hledáte?
Smazat
zpět

Partnerský horoskop

Jste si souzení? Zvolte znamení a zjistěte, jestli vám hvězdy přejí.
zpět

Výpočet ascendentu

Pro výpočet svého ascendentu zadejte datum a čas narození.
Reklama
Reklama

Cvičení při vaření: Účinné cviky, které zvládnete i s vařečkou v ruce

Zatímco pro jednoho představuje připravování pokrmů nutné zlo, pro jiného může být koníčkem, relaxací a vítaným rozptýlením.
Vydáno: 15.03.2017
Zkuste nenápadné cviky na ruce, stehna, zadek i břicho
Autor: iStock Zkuste nenápadné cviky na ruce, stehna, zadek i břicho
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

 

Tak či onak, vaření zabere dost času. Proč tedy nespojit příjemné s užitečným a nezacvičit si v době, kdy čekáme, než začne bublat omáčka nebo než se upeče maso?

 

Zkuste tyto jednoduché posilovací cviky, které zvládnete i s vařečkou v ruce! Vyvaříte si nejen ocenění strávníků, ale také pevnější tělo:

 

Libová lýtka

Při míchání těstovin nebo krájení zeleniny se s výdechem zvedněte na špičkách. Chvilku ve výponu vydržte a poté pomalu vracejte paty zpět na podlahu. Cvičte tak dlouho, dokud vás lýtka nebudou pálit.

Stehýnka k nakousnutí

Když vám upadne na zem pár drobků nebo budete potřebovat hrnec ze spodní zásuvky, dřepněte si a s rovnými zády opět vstaňte. Věčným ohýbáním přetěžujete bedra, zatímco díky nekonečnému počtu dřepů budete mít stehna i hýždě v kvalitě vysokoprocentní šunky!

Půlky jako dva kmínky

Při čekání u kuchyňské linky s výdechem stáhněte obě půlky hýždí k sobě, chvilku vydržte a s nádechem je povolte. Cvik opakujte opět do té doby, než ucítíte jemné pálení – ne koláče v troubě, ale vašich hýžďových svalů!

Tajná přísada

Po celou dobu vaření můžete cvičit tajně. Tak jako tajné přísady dodají jídlu specifickou chuť a šmrnc, tak i tento tajný cvik dodá vašemu tělu stabilitu, pevnost a funkčnost. Řeč je o posilování pánevního dna – s výdechem vtáhněte pánevní dno vzhůru (jako byste zadržovali močení), napočítejte do desíti a poté povolte. Cvik opakujte až do chvíle, než budete mít jídlo na talíři.

Břicho „bez droždí“

Bez droždí těsto nekyne a my nechceme mít břicho, které těsto připomíná. I u vaření můžete posilovat svaly břicha, a to tak, že se postavíte s rovnými zády čelem ke kuchyňské lince a položíte na ni dlaně, přibližně na šířku vašich ramen. S výdechem vší silou do linky zatlačíte, chvilku vydržíte a s nádechem povolíte. Cvik opakujte aspoň 20x – posílíte ramena, mezilopatkové svaly i břicho.

Kuchyňské vážení

Vaření a postávání u sporáku se skvěle hodí k posilování drobných svalů kolem kotníků, svalů chodidel, svalů v okolí kolen i hlubokých břišních svalů. Stačí, když budete vařit a u toho stát jen na jedné noze. Snažte se balancovat na celém chodidle nebo jen na špičce nohy. U tohoto cvičení se ani nezapotíte, ale vaše tělo několik takových kuchařských chvilek změní k nepoznání. Nohy nezapomeňte vystřídat!

Zdroj: Fithall.cz

fithall banner nový 2 Foto:  

Mohlo by vás taky zajímat:

Dokonalé břišáky: 6 zásad, jak je vytvarovat

Většina lidí, kteří začnou posilovat, se nejdříve zaměří na břicho. Jenže nestačí jen vědět, jaké svaly posilovat a jaké cviky provádět. Je důležité vědět i pár dalších věcí, aby cvičení bylo opravdu efektivní a nedřeli jste se nadarmo.

Všechno začíná v kuchyni

jak vytvarovat břišáky kuchyň

Můžete posilovat přímé i šikmé břišní svaly, dřít každý den, ale když na břišních svalech bude spočívat vrstva tukové izolace, nikdy se pod kůží rýsovat nezačnou. Břišáky si vyrobíte především v kuchyni – to znamená, že s nesprávným jídelníčkem bude vaše snaha marná. Pokud to s tréninkem břicha myslíte vážně, vyvarujte se nadměrného příjmu soli, polotovarů, ale také tuku a cukru.

I vy můžete mít takový. Stačí správně cvičit a rozumně jíst

Trénink hýždí aneb zadek jako dva kmínky

Cviky pomáhají trávení a zároveň zpevňují břicho

Cviky, které pomáhají trávení a zároveň zpevňují břicho

Dejte si cíl a držte se ho

Nepotřebujete trenéra! 8 tipů, jak si vytvořit vlastní tréninkový plán

 


Článek je zařazen v: cvičení, vaření, posilování, svaly, hubnutí, tuky, břicho
Reklama