Webové stránky skupiny Prima používají cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu souhlasíte s užitím cookies v rámci webů skupiny Prima. Více informací
Souhlasím
návrat zpět

Vyhledávání

Co hledáte?
Smazat
zpět

Partnerský horoskop

Jste si souzení? Zvolte znamení a zjistěte, jestli vám hvězdy přejí.
zpět

Výpočet ascendentu

Pro výpočet svého ascendentu zadejte datum a čas narození.

Jak rychle vyrýsovat postavu aneb Ukažte na pláži své svaly

Mezi hubnutím a rýsováním postavy je rozdíl, a to jak v tréninku, tak v jídelníčku. Zatímco hubnutí by mělo probíhat pozvolna a jeho výsledek by měl vydržet co nejdéle, rýsování je jen konečnou fází, která probíhá rychleji, ale málokdy lze vyrýsovanou postavu udržet delší dobu.
Vydáno: 05.08.2015, Anna Kopečková
Pokud jste dřeli v posilovně a svaly se pořád schovávají, stačí už jen velmi málo, aby se ukázaly
Pokud jste dřeli v posilovně a svaly se pořád schovávají, stačí už jen velmi málo, aby se ukázaly Autor: bodyrock.tv
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

 

Aby tělo vypadalo vyrýsovaně, musí být co rýsovat - to znamená, že by se pod kůží a tukovou vrstvou měla ukrývat poctivá svalová hmota. Vysekanou postavu lze celoročně udržovat velmi obtížně - existuje sice pár jedinců, kterým to tělesné dispozice umožňují, nicméně i závodníci ve fitness téměř ihned po opuštění pódia svoje svaly opět schovají.

Jestliže chcete alespoň na letní dovolené na pláži nechat pod kůží vyniknout vaše sportovní snažení, zkuste následující tipy:

 

Intervaly

Aerobní cvičení, jako je jízda na kole nebo běhání, je skvělé pro hubnutí - pokud tedy cvičíte v aerobním pásmu. Na takovou aktivitu si ale organismus snadno zvykne a pak dál nehubne. Abyste spálili poslední zbytky tuku, zařaďte do tréninku vysoce intenzivní intervalový trénink. Intervalově můžete běhat, jezdit na kole nebo cvičit doma v obýváku. Zkrátka opakovaně na několik vteřin zaberte na maximum a pak si oddychněte. Výhodou intervalového tréninku je, že efektivně stimuluje metabolismus, ale také je časově mnohem méně náročný.

 

Hydratace 

Za přítomnosti vody probíhají v těle všechny metabolické procesy. Svaly jsou také tvořeny vodou, a proto jim ji dopřejte v její nejčistější podobě. Tělo, které je dehydrované, má tendenci vodu zadržovat ve svých tkáních a pak vypadá tlustě, i když je jen zavodněné. Zkuste pít kojeneckou vodu, která má méně sodíku a úplně vynechte kofein a alkohol. Z potravin je vhodný vodní meloun a salátová okurka.

Aby tělo přestalo vodu zadržovat, nesmíte s ní šetřit

Chcete zhubnout? Zbavte se přebytečné vody v těle

Méně soli

Nesolit vůbec není dobré, protože tělo sůl potřebuje stejně, jako kyslík. Naopak přemíra soli velmi zatěžuje ledviny, přispívá k vysokému krevnímu tlaku, a také drží pod kůží vodu jako rukojmí. Zkuste nesolit a zvykat si na přirozenou chuť potravin - třeba zelenina je dobrá jen tak, jak je. Pro přípravu masa používejte bylinky, koření a soli jen minimum.

Cyklování sacharidů 

Nejrychlejší cesta, jak se zbavit tuku a vyrýsovat postavu, je cyklování sacharidů, neboli sacharidové vlny. Během týdne pár dní jezte sacharidů minimum, pak množství navyšujte až do maxima (to je pro každého jiné) a pak opět jejich obsah v jídelníčku snižte. Při této metodě je nutné potraviny vážit a počítat v nich obsah živin.

Domácí zdroje

Je jasné, že v čokoládových tyčinkách a smažených brambůrcích je spousta složek, jenž k vyrýsování postavy vedou leda ve snu. Stejně tak i v jídlech, která si dáte v restauraci, najdete mnohem víc soli, cukru, tuku i ochucovadel, než byste použili doma. Pokud svoje snažení chcete dotáhnout do konce, buď pečlivě zjišťujte složení pokrmů nebo si jídlo raději připravujte doma sami.

 

Zdroj: Fithall.cz

Fithall banner 6 Foto:

 

 

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama