Holčička z reklamy s prasátkem na ikonickém spotu nezbohatla. Dostala jednorázový honorář
Reklama na Kofolu s malou holčičkou a její slavnou větou o zlatém prasátku patří už přes dvacet let k neodmyslitelným symbolům českých Vánoc. Hlavní hrdinka Sandra Flemrová (25) nyní po letech v podcastu Zpátky do minulosti prozradila, kolik za natáčení dostala zaplaceno a zda pro ni tehdejší smlouva byla výhodná.
Legendární vánoční reklama na Kofolu s roztomilou holčičkou, která pronesla dnes již legendární větu: „Ne, ne, já nemusím, já už ho vidím!“, se stala neodmyslitelnou součástí českých Vánoc. Tato reklama, poprvé odvysílaná v roce 2003, si získala srdce diváků svou jednoduchostí a kouzlem. Hlavní postavou byla tehdy tříletá Sandra Flemrová, jejíž spontánní výkon přispěl k obrovskému úspěchu spotu. Reklama se stala tak populární, že se každoročně vrací na obrazovky a stala se symbolem Vánoc.
OBRAZEM: Legendární reklama Kofoly se vrací. Jak šel čas s hlavní hrdinkou a co dnes dělá?
Nevýhodná smlouva
Přestože by se mohlo zdát, že herečka za opakované vysílání získává pravidelný honorář, není tomu tak. Jak sama prozradila v pořadu Zpátky do minulosti, honorář přišel pouze jednou – ve výši 24 tisíc korun. Po přepočtu na dnešní hodnotu peněz by šlo zhruba o 40 tisíc, což vzhledem k obrovské sledovanosti spotu nepůsobí nijak závratně. Sandra však vůči společnosti žádnou zášť necítí.
Před kameru se Flemrová vrátila o dvacet let později, když se v roce 2022 stala tváří kampaně na skleněné vratné lahve pod názvem Cirkulka. Profesionální herečkou se však nikdy nestala. Její život je dál spojený se zuby. Nejedná se ale o prasečí, nýbrž o lidský chrup. Flemrová totiž vystudovala obor zubní technik a dnes pracuje jako sestřička u zubaře.
Konec prasátka?
A co budoucnost legendárního prasátka? Měli by se příznivci obávat jeho nahrazení? „Přiznávám, že za ty roky už bylo mnoho úvah, zda prasátko ponechat, či vypustit. Ale vzhledem k tomu, že se stalo doslova symbolem česko-slovenských Vánoc, lidi nám vždy píšou, že Vánoce začínají pro ně tehdy, když vidí prasátko v televizi, tak k němu přistupujeme jako k ikoně,“ objasnila před časem pro Prima Ženy mluvčí společnosti Kofola Jana Ptačinská.
„Říká se ale také ‚nikdy neříkej nikdy', takže čas na velkou změnu někdy uzraje, ale rozhodně nemohu říct, že to bude příští rok,“ dodala s tím, že debaty o prasátku se vedly a dál vést budou a že je velmi ráda, že se jí podařilo vypátrat původní verzi reklamy, což nebyl jednoduchý úkol.
Reklama může být i nebezpečná: