14. září 2024 10:45
Komerční sděleníLIDL přichází 16. září s exkluzivní nabídkou pro fanoušky Emily in Paris: Francouzské chutě i soutěž o výlet do města lásky
Jste připraveni objevovat kouzlo francouzské gastronomie ve vašem každodenním životě? Obchodní řetězec Lidl přichází s novou kolekcí exkluzivních produktů inspirovaných oblíbeným seriálem Emily in Paris, který si získal srdce diváků po celém světě. Speciální nabídka je součástí jednoho z nejoblíbenějších tematických týdnů s podtitulem „Tak chutná Francie“. Akce potrvá od pondělí 16. září do neděle 22. září, nebo do vyprodání zásob. K tomu se můžete zapojit do soutěže o výlet do Paříže pro dvě osoby.
Od čtvrtka 12. září mají diváci možnost užít si druhou polovinu 4. série oblíbeného seriálu Emily in Paris na streamovací platformě Netflix. V rámci této příležitosti Lidl přichází s exkluzivní nabídkou produktů inspirovaných tímto populárním seriálem, kterou uvede v rámci svých oblíbených tematických týdnů. Nabídka, nesoucí podtitul „Tak chutná Francie“, představí až 80 produktů, které vás přenesou do světa francouzských chutí a kulinářských zážitků.
Nabídka zahrnuje široký výběr francouzských specialit, včetně sýrů, dezertů, masových specialit pod privátní značkou Duc de Coeur, typického pečiva a výběru vín. Na své si přijdou i milovníci francouzských makronek, čokoládového dortu a čokoládek ve tvaru rtěnky s exkluzivním obalem inspirovaným tímto oblíbeným seriálem. V rámci akce si zákazníci mohou pořídit také spotřební zboží – například stylové ložní povlečení v několika provedeních, župan, domácí obuv či pyžamo inspirované seriálem. Všechny non-food produkty budou k dostání za akční ceny v prodejnách i na e-shopu, aby si každý mohl dopřát trochu rozmazlování a užít si chvíle pohody, podobně jako to dělá Emily. „V Lidlu jsme nadšení, že zákazníkům můžeme nabídnout speciální akci, která je zavede do světa francouzských chutí a atmosféry. Chceme, aby si tuto jedinečnou příležitost maximálně užili a nechali se unést autentickými zážitky, které si oblíbila i hrdinka známého seriálu,“ uvedla mluvčí společnosti Lidl Česká republika Eliška Froschová Stehlíková.
Zákazníci se navíc mohou zapojit do soutěže o výlet do Paříže pro 2 osoby v hodnotě 5 000 euro. Soutěžní podmínky naleznete na Instagramu. Jde o jedinečnou příležitost, jak zažít kouzlo francouzské metropole na vlastní kůži.
Samotná akce začíná 16. září, exkluzivní produkty s tématikou Emily in Paris si zákazníci mohou prohlédnout v letáku Lidlu již ve čtvrtek 12. září.
O společnosti Lidl
Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 319 prodejen, které jsou zásobovány 5 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 69 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě Lidl-shop. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či v minulých letech výstavbu Rákosníčkových hřišť. Více informací naleznete na: https://www.facebook.com/lidlcesko, www.lidl.cz.