Náhoda, nebo geniální tah? Tahle sukně se stala hitem internetu
Tak schválně, co na ní vidíte vy? Zajímavý květinový potisk, nebo noční můru každé ženy v bizarním uměleckém vyobrazení?
Obrázek z letošního katalogu jedné módní značky poslala do světa jedna z uživatelek sociální sítě Imgur 1. dubna (ne, vážně to nebyl apríl). Od té doby ho zhlédly statisíce lidí. Pod fotku připsala: „Opravdu bych dovedla vybrat lepší místo pro ten ‘květinový’ design…“ A má recht.
Při pohledu na slečnu v katalogu se člověk neubrání pocitu, že buď měla designérka zrovna své dny, nebo zvláštní smysl pro humor. Možná obojí.
Náhoda, nebo...?
Ale když to vezmeme kolem a kolem, pokud cílem inkriminované módní značky bylo vytvořit virální reklamní kampaň, která ji nebude stát ani korunu a internetem se bude šířit zcela sama a slušnou rychlostí, byl to geniální tah. A pokud to byla jen „šťastná“ náhoda, nezbývá než jí pogratulovat. Splnila základní pravidlo virálních příspěvků, tedy šokovat nebo pobavit. A opět dokázala, že sociální sítě mohou být reklamním nástrojem snů, stačí jen mít co nabídnout. Nakonec, ona ta sukně není tak špatná....
P.S.: Pokud byste snad v sobě našla tu odvahu, pokud jste z duše rebel a vyhledáváte módní výzvy, pak směle do toho. Sukni si za necelých osm stovek můžete objednat i z Čech.
Michaela Kovářová