Webové stránky skupiny Prima používají cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu souhlasíte s užitím cookies v rámci webů skupiny Prima. Více informací
Souhlasím
návrat zpět

Vyhledávání

Co hledáte?
Smazat
zpět

Partnerský horoskop

Jste si souzení? Zvolte znamení a zjistěte, jestli vám hvězdy přejí.
zpět

Výpočet ascendentu

Pro výpočet svého ascendentu zadejte datum a čas narození.
Reklama

Ráno pomáhá, večer škodí aneb co kdy jíst

1/8: Banány
Ráno pomáhá, večer škodí aneb co kdy jíst banány

oběd ANO

Banány obsahují hodně vlákniny, takže jsou skvělé pro vaše zažívání a působí proti pálení žáhy.

večeře NE

Jíst banány těsně před spaním může narušit vaše zažívání a může vás zbytečně zahlenit.

2/8: Maso
Ráno pomáhá, večer škodí aneb co kdy jíst maso

oběd ANO

Maso slouží jako skvělý zdroj železa a poskytuje buňkám a orgánům životodárný kyslík. Zároveň vás chrání před nemocemi a budete mít díky němu více enregie.

večeře NE

Masu trvá 5 hodin, než ho tělo stráví. Jíst maso těsně před spaním není zdravé pro váš trávicí systém.

3/8: Tmavá čokoláda
Ráno pomáhá, večer škodí aneb co kdy jíst čoko

snídaně ANO

Pár kousků hořké čokolády k snídani poskytne vašemu tělu tolik potřebné antioxidanty, které zpomalují proces stárnutí a jsou dobré pro vaše srdce.

svačina NE

Pokud sníte více jak 25 g čokolády denně, vaše tělo začne přebytek ukládat v podobě tuku.

 

4/8: Pomeranče
Ráno pomáhá, večer škodí aneb co kdy jíst pomeranč

svačina ANO

Pomeranče zlepšují funkci trávicího systému, mají celkově příznivý vliv na vaše tělo a zrychlují metabolismus.

brzká snídaně NE

Pokud budete jíst pomeranče hend po probuzení  tzv. na lačno, může vzniknout alergická reakce, podráždíte si žaludek, což zvyšuje riziko vzniku gastritidy.

5/8: Cuketa
Ráno pomáhá, večer škodí aneb co kdy jíst cuketa

večeře ANO

Cukety jsou skvělý zdroj vlákniny, která je výborná k čistění trávicího traktu.

Snídaně NE

Po ránu má naše tělo nedostatek tekutin. Jelikož cukety mají silný močopudný efekt, může jejich konzumace po ránu přispívat k dehydrataci.

6/8: Rajčata
Ráno pomáhá, večer škodí aneb co kdy jíst rajčata

snídaně ANO

Organické kyseliny, které se nacházejí v rajčatech pomáhají v procesu trávení a regulují činnost žaludku a slinivky.

Večeře NE

Větší množství kyseliny šťavelové, která je obsažena v rajčatech, má negativní efekt na váš metabolismus. Rajčata k večeři mohou dokonce způsobovat otoky.

7/8: Brambory
Ráno pomáhá, večer škodí aneb co kdy jíst brambory

snídaně ANO

Bramborový škrob snižuje hladinu cholesterolu v krvi. Brambory jsou také bohaté na minerály, které naše tělo potřebuje.

Oběd a večeře NE

Brambory mají dvakrát až třikrát více kalorií než jiná zelenina. Proto jejich konzumaci k večeři rozhodně omezte.

8/8: Rýže
Ráno pomáhá, večer škodí aneb co kdy jíst rýže

oběd ANO

Rýže je bohatá na uhlohydráty, takže váš udrží nabité energií po celý den.

Večeře NE

Jestli něco nejíst k večeři, pak je to rýže. Jednoduše proto, že se po ní přibírá.

Slideshow je zařazena v: večeře , snídaně , oběd , zdraví , brambory , banány , zažívání , hydratace