Zmrzlina Míša představuje novinky a opět chce udělat Česko a Slovensko o kousek lepší. Jak?
Značka Míša z portfolia Unilever letos začíná s novým komunikačním konceptem, který pracuje s dětskou fantazií a také pokračuje ve své CSR aktivitě na českém a slovenském trhu. Novinka představená ve fantazijním papírovém světě a sázení stromů jsou hlavními pilíři komunikace značky pro tento rok.
Zmrzlina Míša představila nový produkt pro nejmenší – Míša Míšánek – zmrzlinová svačinka z tvarohu, smetany a ovoce. „Zmrzlina Míša je pro spotřebitele spojená především s dětstvím a silnými emocemi. Nechtěli jsme se ale na toto období dívat s nostalgií a tradičně. A to především proto, že expandujeme do nové kategorie a přinášíme novinky, z kterých budou mít děti radost a rodiče dobrý pocit. Hlavní výzvou bylo zpracovat racionální tvrzení, že Míša je perfektní svačinka s horou tvarohu, a to do podoby, která toto ukáže skrz silné emoce a v unikátním stylu. Mám radost z výsledku, kterého jsme s Tiradem dosáhli,“ vysvětluje Lenka Adámková, Strategic Portfolio & Innovation Manager spoločnosti Unilever.
Technologický postup stojící za vizuálním uchopením kampaně pracuje s kombinací 3D papírového světa a dopředu natočených hereckých akcí na greenscreenu a v reálném prostředí. „Hledali jsme vizuálně zajímavé ztvárnění, který náš nápad v exekuci posune na úrověň, jakou si idea zaslouží. Pro papírový svět s animací imitující stop-motion jsme se rozhodli, protože má blízko k dětské kreativitě a zároveň se krásně hodí ke značce Míša. Jako bonus si v něm divák i po opakovaném zhlédnutí najde vždy nový detail, kterého si předtím nevšiml,“ popisuje ideu Art director Triadu Gabriela Matušková.
Míša Míšánek Zdroj: zmrzlina-misa.cz
Nová kampaň má za cíl představit Míšu jako alternativu pro zdravou svačinku hlavně rodičům. „Zmrzlina na svačinu? Kdo by to nechtěl, že? Od začátku nás tato myšlenka v týmu chytila a nepustila. Přemýšleli jsme nad tím, jak produkt přirozeně dostat do interakce mezi rodiče a jejich děti. Přišli jsme s nápadem světa dětské fantazie, který se nám doslova staví před očima, a do kterého nás dítě vtáhne. A právě v tomto světě má svoje místo svačinka podle dětí,“ hovoří o kapmani kreativní ředitel Triadu Radoslav Jankovič.
O kousek lepší
Mimo této novinky značka pokračuje i ve své CSR aktivitě „O kousek lepší Česko a Slovensko“. Protože Míša pochází z toho nejlepšího, co v naší přírodě najdeme, chce v rámci svého poslání pečovat o přírodu, jak nejlépe umí. Poslání značky se každý rok zaměřuje na jinou iniciativu ve spojení s SDG 15 – Život na souši. Již v roce 2019 se zmrzlina Míša rozhodla udělat Česko a Slovensko „O kousek lepší“, kdy nás ve spolupráci se svými ambasadory inspirovala k tomu, abychom do přírody neodhazovali žádné odpadky.
Letos plánuje Zmrzlina Míša vrátit zpátky do přírody všechny stromy, které padnou na výrobu dřívek k jejich nanukům. Zmrzlina Míša proto propojila síly s nadací Partnerství, která stojí za iniciativou „Sázíme budoucnost“, která má za cíl vysadit v České republice 10 milionů stromů. Každý nanuk Míša zakoupený v supermarketech Albert v červenci se do tohoto projektu započítá a vybraná částka se použije na výsadbu a ochranu stromů. To pomůže vytvořit nové zelené oázy v blízkosti měst i obcí, které potřebujeme pro naše fyzické i mentální zdraví. Míša tak přispěje k adaptaci Česka na změnu klimatu a podpoří zadržování vody v půdě.
O kousek lepší Zdroj: zmrzlina-misa.cz
Na Slovensku se pak značka spojila s nadací Ekopolis, která se rovněž zabývá tematikou výsadby nových stromů.
Kampaň běží od května na televizních obrazovkách i v on-line spotech na YouTube, které doplňuje komunikace na Instagramu a Facebooku. Všechny spoty vznikly ve spolupráci s prodkucí Nice! film a režisérem Pavlem Soukupem. O mediální nasazení se postarala agentura Mindshare.
POZOR, SOUTĚŽ!
Zahrajte si o spoustu nových nanuků Míšánek v naší soutěži:
Herní řád soutěže najdete ZDE.