Zmrzlina Míša představuje novinky a opět chce udělat Česko a Slovensko o kousek lepší. Jak?
Značka Míša z portfolia Unilever letos začíná s novým komunikačním konceptem, který pracuje s dětskou fantazií a také pokračuje ve své CSR aktivitě na českém a slovenském trhu. Novinka představená ve fantazijním papírovém světě a sázení stromů jsou hlavními pilíři komunikace značky pro tento rok.
Zmrzlina Míša představila nový produkt pro nejmenší – Míša Míšánek – zmrzlinová svačinka z tvarohu, smetany a ovoce. „Zmrzlina Míša je pro spotřebitele spojená především s dětstvím a silnými emocemi. Nechtěli jsme se ale na toto období dívat s nostalgií a tradičně. A to především proto, že expandujeme do nové kategorie a přinášíme novinky, z kterých budou mít děti radost a rodiče dobrý pocit. Hlavní výzvou bylo zpracovat racionální tvrzení, že Míša je perfektní svačinka s horou tvarohu, a to do podoby, která toto ukáže skrz silné emoce a v unikátním stylu. Mám radost z výsledku, kterého jsme s Tiradem dosáhli,“ vysvětluje Lenka Adámková, Strategic Portfolio & Innovation Manager spoločnosti Unilever.
Technologický postup stojící za vizuálním uchopením kampaně pracuje s kombinací 3D papírového světa a dopředu natočených hereckých akcí na greenscreenu a v reálném prostředí. „Hledali jsme vizuálně zajímavé ztvárnění, který náš nápad v exekuci posune na úrověň, jakou si idea zaslouží. Pro papírový svět s animací imitující stop-motion jsme se rozhodli, protože má blízko k dětské kreativitě a zároveň se krásně hodí ke značce Míša. Jako bonus si v něm divák i po opakovaném zhlédnutí najde vždy nový detail, kterého si předtím nevšiml,“ popisuje ideu Art director Triadu Gabriela Matušková.
Nová kampaň má za cíl představit Míšu jako alternativu pro zdravou svačinku hlavně rodičům. „Zmrzlina na svačinu? Kdo by to nechtěl, že? Od začátku nás tato myšlenka v týmu chytila a nepustila. Přemýšleli jsme nad tím, jak produkt přirozeně dostat do interakce mezi rodiče a jejich děti. Přišli jsme s nápadem světa dětské fantazie, který se nám doslova staví před očima, a do kterého nás dítě vtáhne. A právě v tomto světě má svoje místo svačinka podle dětí,“ hovoří o kapmani kreativní ředitel Triadu Radoslav Jankovič.
O kousek lepší
Mimo této novinky značka pokračuje i ve své CSR aktivitě „O kousek lepší Česko a Slovensko“. Protože Míša pochází z toho nejlepšího, co v naší přírodě najdeme, chce v rámci svého poslání pečovat o přírodu, jak nejlépe umí. Poslání značky se každý rok zaměřuje na jinou iniciativu ve spojení s SDG 15 – Život na souši. Již v roce 2019 se zmrzlina Míša rozhodla udělat Česko a Slovensko „O kousek lepší“, kdy nás ve spolupráci se svými ambasadory inspirovala k tomu, abychom do přírody neodhazovali žádné odpadky.
Letos plánuje Zmrzlina Míša vrátit zpátky do přírody všechny stromy, které padnou na výrobu dřívek k jejich nanukům. Zmrzlina Míša proto propojila síly s nadací Partnerství, která stojí za iniciativou „Sázíme budoucnost“, která má za cíl vysadit v České republice 10 milionů stromů. Každý nanuk Míša zakoupený v supermarketech Albert v červenci se do tohoto projektu započítá a vybraná částka se použije na výsadbu a ochranu stromů. To pomůže vytvořit nové zelené oázy v blízkosti měst i obcí, které potřebujeme pro naše fyzické i mentální zdraví. Míša tak přispěje k adaptaci Česka na změnu klimatu a podpoří zadržování vody v půdě.
Na Slovensku se pak značka spojila s nadací Ekopolis, která se rovněž zabývá tematikou výsadby nových stromů.
Kampaň běží od května na televizních obrazovkách i v on-line spotech na YouTube, které doplňuje komunikace na Instagramu a Facebooku. Všechny spoty vznikly ve spolupráci s prodkucí Nice! film a režisérem Pavlem Soukupem. O mediální nasazení se postarala agentura Mindshare.
POZOR, SOUTĚŽ!
Zahrajte si o spoustu nových nanuků Míšánek v naší soutěži:
Herní řád soutěže najdete ZDE.