Nejen Ewa Farna. Times Square ovládla další česká zpěvačka
Hned po Ewě Farné slaví celosvětový úspěch zpěvačka Lenny. Také ona se dostala na nejslavnější reklamní plochu světa na Times Square. Obě zpěvačky se staly součástí globální kampaně EQUAL, která má za cíl zvýraznit ženské interpretky.
Sedmadvacetiletá zpěvačka Lenny, která je dcerou Lenky Filipové, se na nejslavnější reklamní plochu světa na Times Square dostala s písní Overdosed.
Ewa Farna zde zabodovala se singlem Tělo. „Mám obrovskou radost, je to strašná pocta, protože být na Times Square je samozřejmě ‚ego buster‘, to vás pohladí po egu, jak se říká,“ svěřila se Ewa se svými pocity.
Cílem celosvětové kampaně streamovací platformy Spotify EQUAL je totiž zvýraznit ženské interpretky a podpořit rovnoprávnost žen a mužů v hudebním byznysu.
Kolem plochy na Times Square denně projde 500 tisíc lidí a podle některých odhadů vyjde pronájem reklamního místa až na tři miliony dolarů za měsíc.
Lenny se proslavila díky debutového albu Hearts, kterým se etablovala i mezi zahraničními interprety. Jak již bylo řečeno, sedmadvacetiletá zpěvačka je dcerou Lenky Filipové, která slavila největší úspěchy u fanoušků populární hudby v Československu v 80. letech. Partnerem Lenny je rapper Marpo.