Webové stránky skupiny Prima používají cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu souhlasíte s užitím cookies v rámci webů skupiny Prima. Více informací
Souhlasím
návrat zpět

Vyhledávání

Co hledáte?
Smazat
zpět

Partnerský horoskop

Jste si souzení? Zvolte znamení a zjistěte, jestli vám hvězdy přejí.
zpět

Výpočet ascendentu

Pro výpočet svého ascendentu zadejte datum a čas narození.
Reklama

Nesnášíte cvičení? 6 tipů, jak to překonat

Nesnášíte balit si tašku, potit se na páse, provádět nesmyslné pohyby na podivných strojích. Nesnášíte, když se potíte, nesnášíte, že vás po cvičení bolí svaly, nesnášíte, že to stojí čas i peníze a že se na výsledky musí strašně dlouho čekat.
Vydáno: 31.05.2017
Nebaví vás potit se v posilovně? Tak si najděte jiný pohyb
Autor: iStock Nebaví vás potit se v posilovně? Tak si najděte jiný pohyb
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

 

Špatnou zprávou je, že bez práce nejsou koláče. Tou dobrou, že nenávist je protipólem lásky a z toho, co nyní považujete za nutné zlo, se časem může stát spojení příjemného s užitečným.

Pokud vám už jen pouhá myšlenka na cvičení způsobuje husí kůži, vyzkoušejte následující tipy a uvidíte, že s otevřenou myslí a trochou snahy se možná za čas skamarádíte:

 

Nechce se vám cvičit? Foto:

 

Necvičte, hýbejte se

Kdo řekl, že musíte poskakovat na lekcích aerobiku nebo chodit do posilovny? Cvičit vůbec nemusíte - prostě se hýbejte! Choďte, vyběhněte si schody, uklízejte, hoňte se se svými dětmi v parku, pověste se venku na hrazdu, pro věci na podlaze si dřepněte - jednoduše vyhledávejte všechny možné způsoby, jak se můžete pohnout. Přirozený pohyb má na spalování podkožního tuku navíc mnohem větší vliv, protože zatímco sportováním strávíme maximálně několik hodin týdně, hýbat se můžeme prakticky neustále - a to se počítá!

Tančete

Tanec je zábavný i náročný. Můžete ho provádět v teniskách i zabijáckých jehlách. Tančit můžete doma u televize, ale také v exotickém salsa baru. Smyslné taneční kreace v tanečních klubech by jistě nikdo nenazval cvičením. U tance se zapotíte, uvolníte endorfiny, zhubnete, zpevníte si tělo, získáte sebevědomí a navíc se můžete seznámit se spoustou zajímavých lidí.

Plavte

Nesnášíte, když se potíte? Běžte plavat! Plavání je velice zdravou formou pohybu, která posiluje rovnoměrně svaly horní i dolní poloviny těla, poskytuje uvolnění páteři i kloubům, ale také s každým dalším tempem vyloženě odplouvá stres z vašeho těla pryč.

Najděte si parťáka

Cvičte s někým, kdo je na tom s fyzičkou o trochu lépe, než vy. Opravdu jen o trošku, aby vás táhl vpřed, ale nedeprimoval! Když uvidíte, jak na tom můžete s trochou snahy být i vy, je to motivující. Sparring partner vás zvedne z pohovky, i když se vám cvičit nechce, povzbudí vás, opraví techniku cvičení a navíc budete mít někoho, s kým můžete svoje úspěchy i nezdary sdílet.

Dejte si cíl

A ten cíl musí být realistický a časově ohraničený. Při cvičení je vhodné dávat si takové cíle, které souvisejí s výkonem - hubnutí nechte stranou, zaměřte se na práci svalů, flexibilitu a vytrvalost!

Rozumně jezte

To, že cvičíte, ještě nutně neznamená, že se musíte jakkoliv omezovat v jídle - naopak! Čím víc se budete hýbat, tím víc můžete (a také musíte) jíst! Zbavte se dietářského černobílého myšlení (cvičím + nejím = hubnu nebo necvičím + jím = tloustnu). Hýbejte se, i když váš jídelníček není stoprocentní.

Zdroj: Fithall.cz

fithall banner nový 1 Foto:

Mohlo by vás taky zajímat:

10 triků, díky kterým bude vaše cvičení účinnější

Když věnujete těžce vydobytý čas i energii cvičení, chcete z něho samozřejmě vytěžit maximum. Z mnoha důvodů ale výsledky nemusí být takové, jaké by být mohly. Poznejte několik jednoduchých triků, díky kterým se váš trénink stane efektivnějším. Tím, že uvidíte výsledky dřív, také zůstanete déle motivovaní:

Spánek

cvičení triky - spánek

Bez kvalitního odpočinku nebudete podávat adekvátní výkony a ani regenerace neproběhne optimálně. Pokud se některý den nevyspíte a cítíte se pod psa, proč tělo stresovat další zátěží? Raději vydržte den bez cvičení, vyspěte se a pak do tréninku vložte dvojnásobné úsilí.

 

Snídaně do postele a vstávat se nemusí

Tloustnete o víkendu? 5 tipů, jak tomu můžete zabránit

Zkuste nenápadné cviky na ruce, stehna, zadek i břicho

Cvičení při vaření: Účinné cviky, které zvládnete i s vařečkou v ruce

Co o nás vypovídá naše silueta?

Každá žena má jednu ze čtyř žláz s vniřní sekrecí od přírody aktivnější než zbylé tři. To ovlivňuje výměnu látkovou a přirozeně to nachází svůj odraz i na vzhledu. Proto se ženské postavy dělí v zásadě do čtyř typů. Klasifikace samozřejmě není absolutní, na takové zjednodušení je hormonální pozadí příliš složitou záležitostí, nicméně podíváme-li se opravdu pozorně, najdeme v každé z nich převládájící prvky jednoho z typů.

Přesýpací hodiny – tvůrčí typ

Co o nás vypovídá naše silueta? hodiny

Charakteristika:

Dominuje štítná žláza. Postava typu přesýpacích hodin. Přibírají od břicha a boků. Končetiny jsou štíhlé i při nadváze.

Psychologický portrét

Veselí, aktivní snílci, pro slovo nejdou daleko a okouzlí všechny a všechno.

Výhody

Pokud nemá sklony k tloušťce, bude postava této ženy prakticky ideální: 90–60–90.

Nevýhody

Slabým místem je svalstvo, které jen velmi těžko vytvářejí, a velmi křehké kosti. Pokožka je tenčí, suchá, snadno ztrácí tonus. Sklony k celulitidě.

Doporučení

Výživa

Zelená zelenina: salát, brokolice, zelená nať cibulky, zelené fazolky – dodají energii a odvedou toxiny. Dále netučné živočišné bílkoviny, mléčné výrobky. Ovoce, chleba, alkohol, kofein a cukr se nedoporučují.

Sebekontrola

Jejich energetická soustava vyžaduje ustavičné „zahřívání“. Horká sprcha nebo sauna pomohou stabilizovat krevní oběh, zbaví neklidu a únavy na konci dne.

Fitness

Velmi vhodné jsou skupinové sportovní aktivity, tanec, běh. Tyto typy jsou potenciální sovy, proto efektivní bude sportovní aktivita ve druhé části dne.

 

 

Článek je zařazen v: cvičení, běhání, svaly, hubnutí, pohyb, chůze, dřep, jak cvičit, jak posilovat
Reklama