Webové stránky skupiny Prima používají cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu souhlasíte s užitím cookies v rámci webů skupiny Prima. Více informací
Souhlasím
návrat zpět

Vyhledávání

Co hledáte?
Smazat
zpět

Partnerský horoskop

Jste si souzení? Zvolte znamení a zjistěte, jestli vám hvězdy přejí.
zpět

Výpočet ascendentu

Pro výpočet svého ascendentu zadejte datum a čas narození.

10 minut pro dokonalé břicho

Břicho je bezesporu problémovou partií číslo jedna, a to jak u žen, tak u mužů. Bohužel není možné hubnout tuk jen z určité části těla, takže aby vaše břišní svaly vykoukly, musíte podniknout komplexní opatření.
Vydáno: 11.09.2015, Anna Kopečková
Kdo chce mít krásné břicho, musí nejen správně cvičit, ale i jíst a pít
Kdo chce mít krásné břicho, musí nejen správně cvičit, ale i jíst a pít Autor: Thinkstock
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Prvním krokem k dokonalému bříšku je změna stravovacích návyků. Z jídelníčku vyškrtněte jednoduché cukry (koblihy, koláčky, čokoládu, sladké tyčinky, zapékané müsli, bonbony), bílé pečivo, smažené dobroty (smažený sýr, hranolky, rybí prsty, brambůrky), pizzu, hamburgery, listové těsto, majonézové saláty a vůbec všechny laskominy, které jsou tak dobré a zároveň tak strašně nezdravé.

Dopoledne svaly vyživujte komplexními sacharidy (jezte vločky, rýži, brambory, batáty, zeleninu, pohanku, jáhly, quinou či amarant), celý den je pak dopujte libovými proteiny (dejte si tvaroh, šunku, krůtí a kuřecí prsa, ryby, vejce či cottage) a nezapomínejte ani na zdravé tuky (olivový olej, ořechy a semínka, ořechová másla, avokádo).

 

Aby bříško splasklo, zařaďte do svého rozvrhu 3–5x týdně aerobní aktivity, jako je běhání, jízda na kole, aerobic, intervalový trénink či jízda na kolečkových bruslích.

Ploché břicho je snem asi každé ženy

Účinné cviky, které vás zbaví vypouklého břicha

 

Nastavte si na svém chytrém telefonu stopky na 10 minut, připravte si podložku a můžete začít vytesávat ze svého břicha umělecké dílo. Cvičte 10 minut bez přestávky a po skončení oblast břicha důkladně protáhněte:

1. minuta

Lehněte si na záda, pokrčte kolena a chodidla opřete o podložku. Lehce podsaďte pánev a rukama si podepřete hlavu. Otevřete lokty, dívejte se ke stropu a bradu nechte po celou dobu daleko od hrudníku. S výdechem zvedejte lopatky od země a s nádechem je vraťte zpátky.

2. minuta

Zůstaňte ve stejné poloze. S výdechem se na dvě doby zvedněte ke stropu a s výdechem na dvě doby klesejte zpět. Uprostřed pohybu na vteřinku zastavte.

3. minuta

Na dvě doby s výdechem odlepujte lopatky od podlahy a na třetí dobu natáhněte ruce až za kolena. S jedním nádechem položte lopatky zase na zem.

4. minuta

Pohodlně položte hlavu na podložku a nohy vytáhněte vzhůru ke stropu. S výdechem se nohy pokuste dostat aspoň o kousek výš tak, abyste cítili, jak zabírá spodní část přímého břišního svalu (ne švihem, ale tahem). S nádechem vraťte boky na zem.

5. minuta

Nechte nohy nahoře a zvedněte také ruce. S výdechem se snažte dotknout vašich nártů a s nádechem povolte.

6. minuta

Opět pokrčte kolena a chodidla položte na podložku. Paže natáhněte směrem ke kotníkům. S výdechem se dotkněte pravého kotníku, pak nádech a s výdechem se zase přibližte ke druhému kotníku. Zapojíte šikmé břišní svaly.

7. minuta

Přitáhněte se do sedu, ale chodidla nechte stále na zemi. Pomalu se zaklánějte až do okamžiku, kdy ucítíte, že bříško pořádně zabírá. V této poloze celou minutu vydržte.

8. minuta

Lehněte si na břicho, opřete se o předloktí a udělejte vzpor. Vydržte celou minutu, ale neprohýbejte se v zádech ani nezvedejte boky ke stropu. Vaše tělo by mělo být jako prkno.

9. minuta

Přetočte se ze vzporu na pravý bok, opřete se o předloktí a druhou ruku vytáhněte vzhůru ke stropu. Tělo je v jedné ose a vy cítíte, jak zabírá celá strana těla (opíráte se jen o jedno předloktí a stranu chodidel). Po 30 vteřinách se přehoupněte na druhé předloktí.

10. minuta

Opřete se dlaněmi o podložku, propněte lokty a obě nohy natáhněte za sebe, jako byste chtěli dělat klik. Střídavě pak přitahujte kolena k bradě, aniž byste hýbali pánví nahoru a dolů.

Na správné provedení některých cviků se můžete podívat ve videu:

Fithall - Zpevnění celé postavy se zaměřením na břicho
Fithall - Zpevnění celé postavy se zaměřením na břicho

  Zdroj: Fithall.cz

Fithall banner 6 Foto:

Na zpevnění vašeho pozadí vám bude stačit váha vlastního těla, kousek prostoru a 10 minut denně

10 minut pro dokonalé hýždě

Článek je zařazen v: posilování, hubnutí, břicho, břišní svaly
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama