15. srpna 2025 19:45
Komerční sděleníProč si koupit sportovní tričko s kávovou sedlinou?
Recyklované plasty v textilu už nejsou takovou novinkou, ale málokdo určitě slyšel o využití kávy při výrobě sportovního oblečení. O vývoji kolekcí, měnících se očekáváních zákazníků a o tom, v čem je Lidl v oblasti sportovního vybavení jiný než konkurence, jsme si povídali s vedoucí prodeje spotřebního zboží Lidlu ČR, Leonií Eichholz.
Komu jsou produkty Crivit určeny?
Všem, kdo chtějí být aktivní, od úplných začátečníků až po zkušené sportovce. Od svého vzniku v roce 2009 má Crivit za cíl zpřístupnit sport široké veřejnosti tím, že nabízí kvalitní sportovní oblečení a vybavení za dostupné ceny, a to v přímo našich prodejnách, případně na eshopu. Věříme, že aktivní životní styl přináší více pohody do každodenního života, a proto chceme podpořit každého, kdo se chce hýbat bez ohledu na úroveň nebo sportovní zaměření.
Jak se odlišuje Crivit od ostatních značek sportovního zboží kromě kvality za dostupné ceny?
Velký důraz klademe na kvalitu a inovace. Ve vývojovém týmu značky Crivit máme specialisty, kteří spolupracují s našimi dlouholetými dodavateli na výrobě a testování nových produktů. Sledujeme nejen designové trendy, ale i nové výrobní technologie, které navíc podporují udržitelnost. O tu se zajímá také při nákupu čím dál více zákazníků.
Při výrobě tak využíváme recyklované materiály, jako jsou plastové lahve sesbírané na plážích nebo kávová sedlina. Díky technologii S.Café® vznikají funkční trička a kraťasy, které pohlcují vlhkost, rychle schnou, poskytují UV ochranu a zároveň účinně potlačují zápach.
Díky tomu zvyšujeme podíl recyklovaných materiálů ve sportovních kolekcích, které právě teď představujeme v rámci letní roadshow se stánkem Crivit po celé České republice.
Jak si Crivit stojí ve srovnání s konkurencí?
Těší nás, že lidé naší značce důvěřují a rádi se k ní vracejí. Podle aktuálního průzkumu „Češi a sport 2025“, kterou vypracovala během června agentura STEM/MARK, zná značku Crivit 65 % české populace. To je nejvíce ze sledovaných sportovních privátních značek na trhu. 45 % lidí si ji už zakoupilo a co je pro nás ale nejdůležitější je, lidé Crivit doporučují dál. To je pro nás potvrzením, že jdeme správným směrem.
Co pro zákazníky během léta ještě chystáte?
Zákazníci si chtějí vyzkoušet produkty na vlastní kůži. Proto jsme letos vyrazili s letní roadshow značky Crivit po celé republice.
Součástí roadshow je i prodejní stánek, kde si lidé mohou prohlédnout a vyzkoušet sportovní oblečení třeba na cyklistiku, plavání, outdoor nebo běh, který je v Česku velmi oblíbený.
Program doplňují naši sportovní ambasadoři, kteří učí triky děti i dospělé, pomáhají s prvními sportovními kroky a radí pokročilým sportovcům, jak se dál zlepšovat. www.lidl.cz/crivittour Čekají nás ještě zastávky v Českých Budějovicích a v Praze.
Ani na podzim ale nebudeme zahálet, naši zákazníci si s námi mohou například zaběhat na závodech RunTour, kde je Lidl jedním z hlavních partnerů.