Supermarkety místo seznamky: Ananasem v košíku dáte najevo, že jste single a dostupní
Už vás nebaví hledat spřízněnou duši na seznamovacích aplikacích? Zajděte si raději nakoupit. Ve španělských supermarketech se rozjel neobvyklý trend, kdy ti, kdo se chtějí seznámit, vyrazí do obchodu v určitý čas, čistě proto, aby si domluvili rande. Potenciálním partnerům dáte najevo, že jste k mání tak, že si do nákupního košíku vložíte ananas vrškem dolů. Existují i další potraviny, které mají svůj význam.
Singl lidé ve Španělsku už nemusí chodit hledat lásku do barů. Postačí jim zajít si do obchodu. Trend odstartoval v oblíbeném řetězci Mercadona. Tamější obyvatelé chodí do supermarketů v daný čas, jak vysvětlila televizní osobnost Vivy Lin.
Ve zveřejněném videu na sociální platformě TikTok se podělila o teorii, kdy si nezadaní v regálech neprohlížejí pouze potraviny. Video už posbíralo více než 1,6 milionu zhlédnutí.
Čtěte také: Randění s pomocí AI: Češi by uvítali, kdyby jim umělá inteligence na seznamce vylepšila profil
Podle Vivy je nejideálnější čas na flirtování v Mercadoně mezi 19. a 20. hodinou. „Jsou tu lidé, kteří tady už nějakou dobu procházejí, ale jejich vozíky jsou prázdné,“ upozornila Vivy. „Ani nepředstírají, že nakupují,“ doplnila.
Pod videem v komentářích řada fanoušků teorii potvrdila s tím, že místo přezdívají Mercatinder. Komentující také doporučili takzvané flirtovací hodiny u jiných španělských supermarketů. Například v Lidlu je to mezi 18. a 19. hodinou.
V dalších videích se pak uvádí, že potenciálním partnerům lze posílat tajné zprávy pomocí položek v nákupním košíku. Prvním krokem, jak dát najevo, že máte zájem o flirt, je umístit si do košíku ananas. Jestliže chcete dát najevo, že jste k dispozici, ananas musí být v košíku vrškem dolů, upozornil ve svém videu na TikToku tvůrce Nacho Pla.
Nacho Pla nastínil, že jsou i další potraviny, kterými lze vyjádřit svůj záměr. Třeba hlávkový salát dává najevo, že chcete známost na jednu noc. Čočku si pak lidé vkládají do košíku, když hledají dlouhodobý vztah. Olej si dáte do košíku, jestliže hledáte někoho, kdo má peníze. A když už o někoho máte zájem, dáte mu to najevo tak, že do jeho vozíku narazíte svým.
Sexuoložka Laura Janáčková o nevěře a cizoložství: