Holčička se ve 2 letech stala hvězdou internetu. Rodinu její fotka vytáhla z chudoby
Byly jí teprve dva roky, když se video Chloe Clem (14) objevilo na internetu. Spolu s maminkou a sestrou Lily (19) tehdy jely do Disneylandu. Jenomže holčička místo radosti nahodila nechápavý úšklebek, který od té doby doslova zbořil internet.
Psal se rok 2013 a maminka Katie Clem (44) vzala své dvě dcery místo školy na výlet do tematického zábavního parku pro děti. Když jim to v autě oznámila, tehdy dvouletá Chloe na svou maminku hodila nevěřícný a šokovaný úšklebek. Katie se později vtipné video rozhodla sdílet na YouTube kanálu a z malé holčičky se stala doslova virální senzace.
Mohlo by vás zajímat: Veronica Biasiol se na soutěži krásy v Thajsku hrdě hlásila k LGBT: Vynesla duhové šaty
V lednu letošního roku má video přes 20 milionů zhlédnutí. Fotka malé Chloe se od té doby stala memem, gifem a lidé si její vtipnou tvář stále sdílí jako reakce v komentářích na jiných sociálních sítích jako je například Instagram.
Pohádkový příběh
Rodina malé Chloe od té doby zažila něco, čemu lidé říkají pohádkový příběh. Z chudých poměrů se postupně vyšplhali až mezi známé osobnosti internetu. Díky tomu, že vlastnili původní obrázek, mohli zpeněžit jeho komerční využití. Podařilo se jim uzavřít smlouvy s obrovskými společnostmi jako je například Google Pixel, získali také sponzorské dary, a nakonec obrázek v roce 2021 prodali za 74 tisíc dolarů, což je v přepočtu zhruba 1,8 milionu korun.
„Před deseti lety jsme byli chudí. Pak přišlo tohle a my jsme najednou mohli zaplatit účty. Mohli jsme si zrekonstruovat náš maličký byt pro naši čtyřčlennou rodinu. Ty peníze nám doslova pomohly přežít. Každá mince nám pomáhala zvládnout život a platit nájem, účty a jídlo,“ nechala se slyšet maminka během rozhovoru pro web People. Peníze použili také na školu pro Chloe a část dali na její případnou svatbu a na auto. Google pak Chloe financoval dvě cesty do Brazílie za jejími fanoušky. Holčička tam měla dokonce i billboardy.
Rodinné vlogy
Internetový úspěch pak rodina využila ve svůj prospěch a začala s natáčením vlogů, které dokumentovaly život dívek. Po roce 2020 ale točení omezili, jelikož už z toho dospívající slečny nebyly tolik nadšené. „Ze začátku to byla opravdu zábava… Prostě naskočíš do toho vlaku a na všechno řekneš ano,“ prozradila Katie. Postupem času si začala uvědomovat stinnou stránku zveřejňování života svých dcer na internetu a snažila se to vyvážit tak, aby jejich soukromí nebylo poznamenané. „Musela jsem to vyvážit a bylo to prostě těžké. Tehdy to bylo opravdu těžké,“ dodala Katie v upřímném rozhovoru. „Máma, kterou jsem dnes, není stejná máma, jakou jsem byla tehdy, a mám pocit, že o tom lidé tolik nemluví,“ uvedla dvojnásobná maminka, která už dnes některé věci vidí jinak.
Dětské hvězdy
Když bylo starší Lily kolem 6 nebo 7 let, kontaktovala Katie dokonce společnost Disney s tím, zda její dcera nechce hrát v televizní show. To maminka s díky odmítla, protože už se v té době hovořilo o tom, jaký má dopad sláva na dětské hvězdy. „Věděla jsem, že tohle není cesta, kterou chci směřovat své děti a jsem strašně ráda, že jsem tehdy poslechla svou intuici,“ sdělila Katie, která se nyní na jakémkoliv natáčení videí se svými dětmi už domlouvá.
Čtěte také: Sexy maminka vedle své dcery vypadá jako její sestra. Nikdo jí nevěří její věk
Aktuálně čtrnáctiletá Chloe se za hvězdu nepovažuje, ale ničeho z toho, co zažila, nelituje. Podle maminky vylezla ze své ulity teprve nedávno, tak uvidíme, zda se z ní v budoucnu opět stane výrazná osobnost ve světě influencerů.
Influencerka Veronica Biasiol promluvila o práci, inspiraci i přítelkyni: