Bouček, Kotek a Prachař si vymysleli byznys. Značka Kulivo bude výhradně pro pány
Kulivo – Máme rádi Česko
K oblíbené soutěži v čele s kapitány Jakubem Prachařem a Vojtou Kotkem neodmyslitelně patří jejich hosté, tedy soutěžící, které si pečlivě vybírají. Kapitán bílého týmu zvolil mimo jiné Jakuba Steklého a Martina Molnára, kteří přivedli Kotka, Prachaře i Boučka k nápadu na vytvoření vlastní značky. A zdá se, že ta by mohla být přelomová.
V show Máme rádi Česko se soutěžící střídají, kapitáni ale zůstávají stejní. Vojta Kotek a Jakub Prachař mezi sebou pravidelně bojují o každý možný bod a zcela pochopitelně si oba přejí vyhrávat. Nyní si ale společně s moderátorem Liborem Boučkem také usmysleli, že by chtěli vlastní značku.
„Křišťálová lupa, jedno z nejprestižnějších ocenění v roce 2023 za Hype-Cast, jestli si to dobře pamatuju… K čemu to člověku je?“ zeptal se moderátor Steklého a Molnára, kteří moderují úspěšný podcast, jak takovéto ocenění využívají. Jejich odpověď pro něj ale byla dost překvapivá.
„Je to dobrá zarážka do dveří, takže se nám už nezavírají průvanem. A těžítko občas. My čekáme na příští rok, až vyhrajeme ještě jednu nebo dvě, protože máme ve studiu víc dveří,“ odpověděli muži, jimž se v pořadu střídá jeden slavný host za druhým. A díky vydřenému úspěchu už hledí i do budoucna.
„No a co s tím projektem plánujete dál?“ zeptal se Libor Bouček. „Budeme spouštět vlastní značku. Bude to oblečení, budeme tam mít plno věcí pro lidi na denní život,“ odpověděl Martin Molnár, který tak nevědomky a možná i nechtěně inspiroval legendární trojici moderátora a kapitánů k přemýšlení nad vlastním projektem.
Značka Kulivo
„Proč jsme ještě nespustili vlastní značku?“ zamyslel se Libor Bouček. „Já chci taky značku,“ přisadil si Jakub Prachař. „Taky nechápu, proč nemáme značku,“ dodal Vojta Kotek. A tak slovo dalo slovo a pánové se začali domlouvat na detailech.
„Já přemýšlím, jak bychom se jmenovali,“ řekl Prachař. V tu dobu však už měl Bouček vymyšlený dokonalý název složený z prvních dvou písmen křestních jmen zakladatelů. „KULIVO! Hele! Ku-Li-Vo…“ ukázal na kapitány a na sebe.
Čtěte také: Musím si zařvat, abych se prosadil, říká Kotek k rivalitě s Prachařem
„Buď bychom mohli vyrábět bowlingové koule, nebo kulivo. I věci, když si chceš odpočinout, tak si trošku jako lehneš… A ono to ještě trochu připomíná hulivo, že je to relaxační. Oni jsou kluci cool a v pohodě,“ uvažovali společně tři hlavní tváře soutěže a nyní nově i fiktivní značky.
Speciální kosmetika
Jasno o tom, co by měli vyrábět a prodávat, měla Adéla Elbel. „Masážní strojek na kule,“ navrhla. „Ne, budeme dělat kosmetiku na varlata! Hele – a já mám slogan: ‚Není to vidět, ale je to cítit.‘ To je jakoby dvojsmysl,“ zasmál se Jakub Prachař, který přišel na to, co se bude v dnešní době prodávat dobře.
„Tento pořad vám přináší Kulivo. Není vidět, ale je cítit…“ řekl Libor Bouček hlasem reklamního uvaděče. Jeho slogan pak trefně doplnil Jan Maxián. „… nalevo i napravo, zchladí varle Kulivo,“ dodal s upřímným smíchem.