Webové stránky skupiny Prima používají cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu souhlasíte s užitím cookies v rámci webů skupiny Prima. Více informací
Souhlasím
návrat zpět

Vyhledávání

Co hledáte?
Smazat
zpět

Partnerský horoskop

Jste si souzení? Zvolte znamení a zjistěte, jestli vám hvězdy přejí.
zpět

Výpočet ascendentu

Pro výpočet svého ascendentu zadejte datum a čas narození.

Vyzkoušejte intervalový trénink pod širým nebem a dostaňte se do formy

Intervalový trénink je silově vytrvalostní typ tréninku. Vyvíjí sílu, výbušnost, rychlost, ale i vytrvalost. A ač to zní náročně, nebojte se, tento typ tréninku je i pro ty, kteří jsou sportem dosud nepolíbení.
Vydáno: 25.09.2017, Martina Hrušková
Vyzkoušejte intervalový trénink pod širým nebem a dostaňte se do formy
Vyzkoušejte intervalový trénink pod širým nebem a dostaňte se do formy Autor: Red Bull cz
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Nezapomíná se při něm na stabilitu a koordinační složky pohybu. Intervalové tréninky jsou pro každého, zacvičí si jak profi sportovci, tak sportovci rekreační či lidi absolutně nepolíbení sportem. Každému zkušení trenéři pomůžou dosáhnout svého maxima!

Díky intervalovému tréninku se nejen udržíte v kondici, posílíte svaly i mysl a rýsujete postavu, ale zároveň se můžete připravit na některý z obtížných závodů.

 

Intervalový trénink:

  • Zvyšuje vaši sílu, rychlost a vytrvalost
  • Žádný trénink není stejný
  • Zvýší vaši fyzičku i vaše sebevědomí

Tréninky probíhají pod širým nebem v přírodě či městských parcích. V rámci tréninků se využívají veškeré přirozené věci, které jsou v daném okolí, jako jsou lavičky. Trenéři také zapojují moderní pomůcky, jako jsou TRX, Gun-eX a další, či klasické pomůcky jako např. švihadlo, medicimbal, odporové gumy a další a samozřejmě pracujeme i s vlastní vahou. V rámci aktivního zahřátí je zařazen lehký běh, běžecká abeceda či podobné věci, poté se dynamicky protáhnete a důkladně si vyslechnete informace o jednotlivých cvičebních prvcích, které budou v rámci tréninku zařazeny. Jednotlivé cviky mají své modifikace, takže si každý přijde na své. Vždy je snaha, aby každý trénink byl něčím jiný a tím i originální. Ať je to skladbou po sobě jdoucích cviků, nebo si instruktoři pohrají s časovými intervaly. Tréninky jsou poskládány tak, aby se aktivně pracovalo s tepovou frekvencí jednotlivých účastníků. Trenéři rádi vkládájí do tréninku i odlišnosti v podobě teamových soutěží, výzev pro jednotlivce a jiné podobné zpestření. Před koncem tréninku se lehce vyklušete, trenéři vám řeknou něco k dnešnímu tréninku a k tomu, co a kdy vás čeká příště.

Vyzkoušejte trénink pod širým nebem - je to skvělý zážitek Foto: Vyzkoušejte trénink pod širým nebem – je to skvělý zážitek. Foto: Red Bull cz

Tyto tréninky nejsou obyčejné, ale naopak neobyčejné, a to lidmi, kteří na ně chodí. Jak řekl jeden z trenérů Kuba Vobořil, který je mj. jeden z mála certifikovaných Nike trenérů v České republice (tuto certifikace je velmi obtížné získat): „Z klientů se stali přátelé a kamarádi, postupně v rámci komunity prožíváme vše společně. S lidmi se účastníme různých zajímavých eventů, za příklad stojí zmínit krásné běžecké události, jako jsou např. Vltava run, Wings for life, Red Bull 400 a další. Nejlepší je na tom, že na počátku vznikla iniciativa právě od lidí chodících na tréninky, kteří přinesli první přihlášku na Vltava run, a tak jsme se připravili a běželi jsme!“

PŘEČTĚTE SI: CO JÍST PŘED A PO CVIČENÍ. VŽDY ZÁLEŽÍ NA TOM, CO CVIČÍTE

Takže ať jsou vaše tréninkové cíle jakékoliv, vyzkoušejte jich dosáhnout venku, v přírodě, na čerstvém vzduchu. V rámci intervalového tréninku pod širým nebem se bourají zdi, zahazují činky a zorničky se propouští ze zajetí číselných displejů. Ať už hledáte parťáky pro každodenní fitness, přestavbu těla, nebo se jen chcete dostat do menších džín, rozhodně to stojí za vyzkoušení. A jedinečnou možnost máte už 1. října v Holešovické Šachtě.

Více info naleznete na stánkách outdoortrainingclub.cz a facebookových stránkách Outdoor Training Club.

Přečtěte si i další články z oblasti sportu:

Nemusíte chodit na žádné skupinové lekce. Na depku platí i obyčejná procházka.

Máte depresi nebo špatnou náladu? Nejlepší lék je pohyb!

S maminkou můžete společně cvičit třeba jógu

Ve dvou se to lépe táhne: Ideální cvičení pro vás i vaši maminku

Fitness tracker vypadá jako obyčejný náramek

Fitness tracker: 6 tipů, jak ho co nejlépe využít

autor: Kuba Vobořil, Martina Hrušková

Článek je zařazen v: hubnutí, intervalový trénink, Nike, Jakub Vobořil, cvičení pod širým nebem
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama