Webové stránky skupiny Prima používají cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu souhlasíte s užitím cookies v rámci webů skupiny Prima. Více informací
Souhlasím
návrat zpět

Vyhledávání

Co hledáte?
Smazat
zpět

Partnerský horoskop

Jste si souzení? Zvolte znamení a zjistěte, jestli vám hvězdy přejí.
zpět

Výpočet ascendentu

Pro výpočet svého ascendentu zadejte datum a čas narození.
Reklama

Sladké svačinky k odpolední kávě, které neohrozí vaši postavu

Pokud máte zvyk popíjet oblíbený odpolední nápoj za stálého uždibování z koláče, dortíku, či sušenek, ale potřebujete pár kilogramů shodit, nemusíte se své milované chvilky vzdávat. Inspirujte se tipy na delikátní, ale přitom kaloricky úsporné dobroty.
Vydáno: 27.07.2019
Sladké svačinky k odpolední kávě, které neohrozí vaši postavu
Autor: iStock Sladké svačinky k odpolední kávě, které neohrozí vaši postavu
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

1. Fazolové brownies

100 gramů propláchnutých černých fazolí z plechovky smíchejte s jedním vejcem, 10 gramy kakaa, 10 gramy syrovátkového proteinu, trochou kypřícího prášku a špetkou skořice. Směs doslaďte, čím chcete - medem, tmavým cukrem nebo ideálně tekutým nízkokalorickým sladidlem. Rozmixujte tyčovým mixérem, rozdělte do košíčků na muffiny a pečte na 200 °C asi 12 minut. Hotové brownies doplňte lžící skyru. A pokud vám budou chutnat, vyzkoušejte i variantu s malinami.

2. Proteinová pěna

Do výkonného mixéru vhoďte mražené ovoce podle vaší chuti (nebo podle toho, co máte v mrazáku). Přidejte odměrku proteinu s adekvátní příchutí a vše promixujte. Vznikne nadýchaná chladivá pěna plná vlákniny, bílkovin, minerálů, vitamínů i chuti. Výhodou je, že pěny můžete sníst spoustu, ale kalorií v ní je málo, takže mlsat můžete opravdu bez výčitek.

3. Tvarohová zmrzlina

Odtučněný nebo polotučný tvaroh (záleží na tom, jak moc jste na sebe přísní) rozmixujte s banánem, kakaem a sladidlem. Hotový mix dejte do pěkné misky a vložte do mrazáku. Po pár hodinách (cca 2 - 3 postačí) si můžete smlsnout na tvarohové pochoutce. Ingredience opět volte podle fantazie - zkuste variantu s chia semínky, skořicí, arašídovým máslem, kokosem nebo lesním ovocem.

4. Ovesné sušenky

Ty kupované nechte ležet v obchodě - jsou dost energeticky vydatné. Doma si je připravte smícháním jemně mletých ovesných vloček, na drobno nakrájeného sušeného ovoce, ořechů a semínek. Směs spojte kokosovým olejem a vejcem, doslaďte, vytvořte placičky a pečte dozlatova. Ani u těchto sušenek nezapomeňte hlídat jejich množství - 3 menší kousky ke kávě jistě postačí.

5. Mug cake

Smíchejte ovesné nebo jiné vločky, vejce, kypřící prášek a sladidlo. Přidejte trochu mléka nebo kefíru a hmotu vlijte do hrníčku. Hrnek vložte do mikrovlnné trouby a pečte asi 2 minuty na nejvyšší výkon. Po upečení koláček vyklopte a dozdobte podle svého - ideální bude jogurt, javorový sirup, strouhaná čokoláda, trocha zavařeniny nebo čerstvé ovoce. A pak, že mlsat zdravě a dietně není možné!

Zdroj: Fithall.cz

Fithall
Autor: archiv Fithall
Článek je zařazen v: dietní sladkosti, dezerty ke kávě, muffiny, mug cake
Reklama