Charismatická hvězda Zločinu v Alpách promluvila o natáčení lásky bez dotyků
UP-Spot Prima+ Pod hladinou
Zábavné krimi příběhy německého seriálu Zločin v Alpách, zasazené do malebného prostředí majestátních Alp, jsou směsicí humoru, rodinné idyly a vzrušujícího policejního vyšetřování. Velké oblibě se těší i u českých diváků. Na Prima KRIMI teď míří II. řada. Co o ní prozradil jeden představitelů hlavních hrdinů, herec Peter Marton?
Hlavní hrdinové populárního krimiseriálu Zločin v Alpách jsou koncentrátem nesourodosti. Přesto musí vyšetřovatelské duo Benedikt Beissl a Jerry Paulsen spolupracovat. A tak se zkušený místní policajt, léta zvyklý dělat si všechno po svém, musí denně potýkat s mladým a energickým vyšetřovatelem.
Jerry Paulsen ztvárněný Peterem Martonem je z velkoměsta a objevuje nový život ve vysokohorském prostředí malebných Alp. Svého staršího parťáka inspektora Beissla neskutečně irituje – o to víc, protože se dal dohromady s jeho dcerou Johannou (Ines Lutzová).
Ve druhé sérii Zločinu v Alpách, která startuje na Prima KRIMI 28. května, čeká Beissla a Paulsena případ vraždy, která může mít spojitost se zastřelením slavného nosorožce. Pátrají také po unesené ženě a snaží se zjistit, kdo zabil oblíbeného trenéra golfu. A dokonce si musí zamést i před vlastním prahem, vždyť záhadná mrtvola se nečekaně najde přímo před jejich policejní stanicí!
Čtěte také: Kdo je kdo v krimiseriálu Zločin v Alpách a zajímavosti z natáčení
Jedno velké překvapení zaskočilo také samotné tvůrce seriálu a herce. „Byl to jeden z nejnáročnějších roků, jaké jsem zažil,” prohlašuje rakouský herec Peter Marton, který strávil na place 78 z celkových 84 natáčecích dní. V té době totiž filmaře na celém světě postihla pandemie covid-19.
„Na jednu stranu jsem měl možnost být na place a strávit více času natáčením než v předchozích měsících. Ale na druhou stranu je to nejspíš jedno z nejtěžších období pro celý filmový a televizní průmysl. Vzhledem k novým pravidlům se už s mnoha věcmi nedá automaticky počítat. Zvlášť pokud jde o vzájemnou blízkost a fyzickou stránku,“ pokračuje o nejisté době a nečekaných překážkách.
„Pro herce je to jako stát za sklem – a někdy to tak doslova je. Potom jsou potřeba různé kreativní kličky, aby bylo možné uvěřitelným způsobem odvyprávět příběh s intimními momenty nebo hádkami, navzdory nutnosti dodržovat rozestupy a neustále se hlídat. Kvůli těmto překážkám také vznikly úplně nové záběry, které by bez koronaviru jinak vůbec neexistovaly. Některé scény se musely kompletně přepsat, jako když Jerry konfrontuje podezřelého nebo když přijde domů za Johannou – jak nejlépe vyjádřit city, aniž by se mohli dotknout jeden druhého? Ale díky neúnavné snaze a spoustě skvělých nápadů našich režisérů se nám i za takto těžkých podmínek podařilo odvést kus dobré práce,” uzavírá Marton.