Celebrity

18. února 2024 10:38

Tomáš Durčák

Na příkaz Soukupa k nám vtrhla policie, Rózu ale hlídám já, uvedla Žilková k děsivému večeru

Kauza tohoto víkendu je na světě. Jaromír Soukup poté, co jeho expartnerka Agáta Hanychová s manželem Mirkem Dopitou, Miou a Kryšpínem vyrazila do Paříže, tak trochu „vyhlásil pátrání“ po své dceři Rozárce. Rozzlobeně přitom tvrdil, že jeho dceru Agáta dala chůvě, aniž by ho o tom informovala. Nyní však na scénu přišla Veronika Žilková, aby vše popsala ze svého pohledu.

Že se Veronika Žilková nad titulky spekulujícími o Rozárce v péči cizí chůvy nesmírně baví, ukázala na svém Instagramu. „Odpoledne jsem hrála, tak hlídala chůva. Teď už hlídám já, babička. Věřím, že otce Rózy, když byl malý, babička taky někdy hlídala!“ vysmála se v sobotu v podvečer Žilková pobouřené reakci Soukupa. Tomu dle jeho vyjádření pro Blesk vadil pobyt Rozárky „v péči chův a dalších cizích osob“.

MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT: Válka mezi Agátou Hanychovou a Jaromírem Sokupem: Ona dělá scény, on povolal právníky

Z celé situace byla otrávená i Agáta, která musela z rodinné dovolené řešit domácí drama. „Tak holky, Róza mohla jet s námi k moři, ale díky jeho šestnácti hodinám v týdnu nemohla, ač měl nabízený styk kdykoliv před tím,“ popsala Hanychová na sociální síti s náznakem, že je řeč o jejím expartnerovi a tatínkovi Rozárky.

Posléze babička malé Rozárky přidala ještě další snímek s její drobnou ručkou a zřejmě celou věc považovala za uzavřenou a vyjasněnou. V neděli ráno však musela k sociálním sítím sednout znovu, sobotní večer jí totiž podle všeho zpestřila návštěva policie, která přijela do Agátina domu zkontrolovat stav její a Soukupovy dcerky.

„A dost! Včera vtrhla Policie ČR do domu Agáty, aby našla Rózu doma v pohodě u večeře. Před domem policejní zásah a pak i můj příjezd z divadla fotili bulvární fotografové. To vše na příkaz Jaromíra Soukupa!!!“ popsala své sobotní zážitky zjevně velmi rozčílená Veronika Žilková, která po představení v divadle musela místo pohodového hlídání vnučky řešit nepříjemné dohadování s policisty.

„Pane Rakušane, takhle úkolujete policii? Není důležitější hledání opravdového nebezpečí pro občany? Proč policie nekontaktovala matku a raději vtrhla do domu a vyděsila dítě i s profi chůvou?“ dodala dopálená herečka, která už před tím poslala skrz Instagram Jaromíru Soukupovi poměrně rozsáhlou „glosu“, v níž mu za jeho sobotní chování vyčinila.

Sluší se za redakci Prima Ženy vysvětlit, že ministr vnitra Vít Rakušan policii úkolovat nemůže, policie musí pracovat nezávisle. Tady si Žilková stěžuje nesmyslně.

Žilková jde tvrdě po Soukupovi

„JUDr. Jaromíre Soukupe, píšete v bulváru, že Róza je s cizími lidmi. Ráda bych se vám představila, možná si vzpomenete, byla jsem u vás v pořadu. Jsem MgA. Veronika Žilková, babička vaší dcery. Kdybyste nedal Róze zaracha, mohla si teď o jarních prázdninách stavět se sourozenci bábovičky na Kanárech,“ pustila se Veronika Žilková do Soukupových manévrů ohledně toho, co jeho dcera s matkou může a nemůže. Zároveň mu vyčetla jeho hlídání dcery, které prý často zajišťuje spíš štáb jeho televize.

„Kteří cizí lidé ji hlídají? Už vím, ti ze štábu během vašeho natáčení v TV Barrandov. V ty dny, kdy ji máte v péči. Už chápu. Diváci vás totiž ještě neviděli před kamerou s Rózou v náručí… není doufám sama a bez dozoru v šatně nebo pod kamerou?! Včera jste vyhlásil bulvární celostátní pátrání po Róze, aby pak byla nalezena doma v pohodě u večeře,“ pokračovala herečka ve svém popisu své nervově vypjaté soboty a vyjádřila nulové pochopení pro to, jak Soukup při obavě o dceru postupoval.

„Máte v mobilu číslo na Agátu i mě, počítám hned vedle čísla na novinářky, mohl jste brnknout, kde je. Ono to vše je asi jinak... Vím, že máte smysl pro humor i herecký talent, tak si spíš myslím, že je to vše skrytá kamera nové reality show pro vaší TV CLASHíky Jaromíra Soukupa. Nebo možná pokračování pořadu Dostaň Agátu. Hezkou neděli všem,“ rozloučila se s fanoušky hodně naštvaná Žilková.

Veronika Žilková se ve svém textu mimo jiné strefila do Soukupovy účasti v Clash of the Stars:

Horoskopy dle zvěrokruhu

Beran 30. 4. 2024

Berani, tento den nemusí být zrovna nejenergičtější. V poslední době jste tvrdě pracovali a vaše tělo potřebuje čas na doplnění energie. Travte nějaký čas v klidu doma. Schoulete se s čajem a dobrou knihou a nechte svou mysl cestovat, kam chce. I když vaše tělo zpomaluje, vaše mysl je aktivnější než kdy jindy. Mohl by to být plodný čas pro strategické tvůrčí změny, které byste chtěli provést doma nebo v práci.

Celý horoskop pro dnešní den

Ministerstvo financí varuje: Účastí na hazardní hře může vzniknout závislost ⑱

Partnerský horoskop