Prima kondice s inSPORTline

15. ledna 2024 08:59

Komerční sdělení

Prima kondice s inSPORTline: 2. trénink a tipy na zdravé snídaně i svačiny

Prima kondice s inSPORTline, 2. trénink

Vítáme vás u série domácích tréninků s inSPORTline a zkušenými odborníky. S trenéry Josefem a Týnou si můžete zacvičit a nutriční terapeutka Sandra vám dá tipy na jednoduché a zdravé snídaně i svačiny.

Co vás dnes čeká? Josef Toman a Týna Skalická vás provedou intervalovým tréninkem, který si můžete upravit dle svých možností.

Budete potřebovat:

Tip: Veškeré cvičební pomůcky seženete na inSPORTline.cz

2. trénink

Vždy se na začátek lehce rozehřejeme. Po rozcvičce bude následovat 7 hlavních cviků, které můžete zopakovat v několika sériích. Každý cvik zabere jednu minutu – Josef a Týna budou cvičit vždy 30 vteřin, dalších 30 vteřin bude čas k odpočinku. Vy si můžete trénink upravit podle svých možností, například cvičit 20 vteřin a 40 vteřin odpočívat, nebo naopak 40 či 50 vteřin cvičit a zbývající čas do minuty si dát pauzu.

Rozcvička:

  1. Jumping Jacks / skákací panák s rozpažením
  2. Vysoká kolena s plácnutím

To vše si dáme dvakrát.

Hlavní trénink:

  1. Rozpažky na míči s rotací (tzv. „Arnoldky“)
  2. Běh na místě se zakopáváním
  3. Zkracovačky na břišní svalstvo
  4. Kladivový zdvih na biceps s expanderem
  5. Poskoky na místě s rotací v bocích
  6. Medvědí plank / prkno
  7. Kroužení činkami v rozpažení

A nakonec přijde lehké protažení.

Tipy na zdravé snídaně

Také často přemýšlíte, co zdravého a jednoduchého si dát k snídani či svačině? Zeptali jsme se nutriční terapeutky Sandry Figalové. „Jídelníček by měl obsahovat pestrou škálu potravin, díky čemuž budeme mít dostatečný přísun všech potřebných živin,“ vysvětlila Sandra a předala nám tyto tipy, které pestrost a vyváženost splňují.

  • Ovesná kaše s tvarohem a ovocem
  • Chléb s žervé, šunkou a zeleninou
  • Míchaná vajíčka s kvasovým chlebem a zeleninou
  • Řecký jogurt s domácí granolou a lyofilizovaným ovocem
  • Celozrnný sendvič s avokádem a lososem

Tipy na zdravé svačiny

„Ideálně by i svačina měla obsahovat bílkoviny, případně zdravé tuky a nějaké ty komplexní sacharidy,“ radí Sandra Figalová. Co si tedy dát?

  • Řecký jogurt s ovocem a lžičkou ořechového másla
  • Toust s tuňákovou pomazánkou a špenátem
  • Domácí ovesné tyčinky s ořechy
  • Obložený chléb se sýrem a šunkou
  • Wrap s mozzarellou a račaty

Sdílejte článek
Štítky výživa hubnutí cvičení trénink Komerční sdělení inSPORTline zdravý životní styl Prima kondice s inSPORTline

Přečtěte si také

Horoskopy dle zvěrokruhu

Beran 23. 4. 2024

Dnes je v pořádku plakat, Berani. Uvolnění je rozhodující pro přijetí. Pokud nemáte pocit strachu a omezení, může pro vás být těžké prožívat radost a expanzi. Spojte dobré se špatným a nechte tyto dvě síly, aby se ve vaší bytosti harmonicky usadily. Proveďte přípravy, které vám umožní vzlétnout do velkých výšin. Ujistěte se, že jste připraveni přijmout výzvy, které s růstem přicházejí.

Celý horoskop pro dnešní den

Ministerstvo financí varuje: Účastí na hazardní hře může vzniknout závislost ⑱

Partnerský horoskop
Partnerský horoskop

Partnerský horoskop

Jste si souzení? Zvolte znamení a zjistěte, jestli vám hvězdy přejí.