reklama

Vstávejte svěží a s dobrou náladou. Poradíme vám, jak na to

Kéž by to šlo pokaždé takhle rychle a s úsměvem... Foto:
Kéž by to šlo pokaždé takhle rychle a s úsměvem...
Foto: giphy.com

Nesnášíte ranní vstávání, protože se cítíte pod psa, jste unavená, bolí vás celé tělo a navíc musíte zase do práce? Nekažte si den už od samého začátku a zkuste tuto nechuť přeměnit na mnohem optimističtější energii. Uvidíte, že budete báječně naladěná i ve chvíli, kdy kohout zakokrhá.

Především zapomeňte na ponocování. Pokud víte, že budete vstávat kolem šesté hodiny a ještě o půl třetí v noci vysedáváte před televizí, změňte to. Tři hodiny spánku jsou opravdu nedostačující, zalehněte proto nejlépe už před půlnocí. Podle odborníků máme nejkvalitnější spánek právě v tuto dobu, pak je to už o kapku horší a častěji se probouzíme.

Každodenní rituál

Udělejte si bylinkový čaj s medem a při světle lampičky se pusťte do čtení příjemného románku, i když se jedná o sladkou limonádu. Určitě vás lépe naladí na příjemné snění než horor, kde spolu s policií hledáte sériového vraha.

ezgif.com-resize(37) Foto:

Těšte se na něco pěkného

Na každý den si pro sebe naplánujte menší odměnu. Nezáleží na tom, zda jí bude oblíbený seriál, který si vychutnáte s hrnkem horké čokolády, nebo hodina jógy, co vás pokaždé tak dokonale zklidní. Budete-li vyhřátý pelíšek opouštět s myšlenkou, že na vás čeká něco příjemného, uvidíte, že vám to půjde snáz.

Snídejte ve velkém stylu

Schválně si trochu přivstaňte nebo si ranní hostinu připravte s předstihem už večer, ať si každé sousto můžete vychutnat beze spěchu. Snídaně vás nakopne porcí energie a vzhledem k tomu, že máte před sebou celý den, tak si můžete i leccos dopřát a trochu zhřešit. Smažená vajíčka se slaninou, francouzské toasty, vafle s javorovým sirupem, pudingové šátečky, smetanové sýry nebo obložená bageta s tuňákem. Tak co si vyberete vy?

Skvěle vás nastartuje i zelený čaj, který je zároveň studnicí příznivých látek, jež jsou důležité pro naše zdraví. Vykašlete se ale na jeho variantu v sáčcích a sežeňte si raději čaj sypaný. Směs můžete použít opakovaně a navíc máte jistotu, že nepijete nic nekvalitního.

Článek

Muži si k snídani mohou dopřát víc sacharidů i bílkovin, než ženy Foto:

Nesnídáte? Budete se víc přejídat!

Snídaně znamená zdravý start nového úspěšného dne. Nutriční poradci doporučují udělat si ráno čas a nevynechat ji. Přejídání nebo nucení do jídla ale prospěšné také není.

 

Tipy, které se mohou hodit

– Hned, jak se vykopete z peřin, vklouzněte do hřejivého župánku (pokud je venku chladněji), ustelte postel a vpusťte do místnosti čerstvý vzduch. Ten vás probudí natolik, že nebudete bojovat s myšlenkou se do ní zase vrátit.

– Vstávejte o pár minut dřív, ať si nezkazíte den stresem. Zvykněte si přichystat všechno důležité už večer předtím. Dětem podepište úkoly, připravte svačiny, vyžehlete oblečení...

Článek

Hýbete se raději po ránu nebo až večer? Foto:

Ranní versus večerní cvičení? Které je lepší?

Hlavní je, abyste se vůbec donutil icvičit. Pak už záleží spíše na osobním pocitu. Jaké jsou výhody a nevýhody cvičení ráno nebo večer?

 

– Když vstáváte ještě za tmy nebo za šera, rozsviťte si při zazvonění budíku lampičku. Je to sice nepříjemné, ale světlo vás povzbudí a vy budík nezaklapnete nebo neodložíte zvonění o pár minut později.

ezgif.com-resize(38) Foto:

 

– Zazpívejte si v ranní sprše. Hudba nejen zvyšuje sebevědomí, ale dodává nám radost a tím i zlepšuje náladu.

– Snídejte pospolu celá rodina. Tento zvyk ve vás vzbudí pocit, že v tom nejste sami a hlavně, že máte kolem sebe tu nejbáječnější rodinnou tlupu.

len

Horoskopy 2017

reklama

reklama